خرید پستی دستگاه وکس و موم داغ کن قابلمه ای- کلاسیک ووکس | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
دستگاه وکس و موم داغ کن قابلمه ای- کلاسیک ووکس
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 288,000  تومان
خرید پستی

دستگاه وکس و موم داغ کن قابلمه ای

دستگاه شمع که در سالهای اخیر توانسته استفاده از شمع صورت و بدن را برای خانم ها و حتی آقایان نیز راحت کند طرفداران زیادی را پیدا کرده است. بهترین مزیت دستگاه شمع این است که نیاز به رفتن آرایشگاه را نخواهید داشت. به عبارتی میتوانید به راحتی و در منزل خودتان در مدت زمان کوتاهی موهای زائد بدن را از بین ببرید.

یکی دیگر از مزیت های مهم این شمع ذوب کن ها این است که هر نوع شمع و مومی را میتوان در قابلمه آن ریخت و آن را ذوب کرده و بر روی قسمت هایی که دارای موهای زائد است مالید و موها را از بین برد.

دستگاه وکس و موم داغ کن قابلمه ای

دستگاه شمع صورت و بدن دارای مارک های مختلفی می باشد ولی کیفیت همگی آنها یکسان است. با توجه به ممنوعیت واردات نیز نوع داخلی با کیفیت بالا به مشتریان عزیز تحویل می گردد. این دستگاه شمع ممکن است مارک های کلاسیک وکس یا پرووکس یا مارک های دیگری باشید، ولی تمام جزئیات آنها یکی بوده و فقط مارک آنها متفاوت است و مهمتر اینکه ساخت و تولید داخلی ایران است.

برخی  از شمع هایی که میتوان از این دستگاه در آنها استفاده کرد:

- شمع های سکه ای، در هر سایز و اندازه و رایحه ای

- شمع های عدسی و فله ای

- موم های سطلی و موم های بسته ای

- شمع و موم های مخصوص سالن های آرایش

- و....

دستگاه موم گرم کن قابلمه ای

با توجه به توضیحاتی که در بالا ذکر شد تقریبا میتوان هر نوع شمعی که نیاز به حالت مایع کردن یا همان ذوب شدن داشته باشد با این دستگاه ذوب کرد. کلید روی دستگاه به گونه ای بوده که با چرخاندن آن بتوان درجه حرارت را تنظیم کرده و آن را کم یا زیاد کرد. جالب است بدانید حتی میتوان شمع های با رایحه های مختلف را درون قابلمه ریخته و پس از ذوب شدن آنها را مخلوط کرد و استفاده نمود. قابلمه ای که به صورت جداشونده درون دستگاه قرار دارد مخصوص ریختن شمع ها درون آن است. پس از اینکه شمع ها آب شد در صورت نیاز میتوانید قابلمه را خارج کرده و بر روی میز آرایش خود جهت استفاده راحت تر قرار دهید.

اگر این دستگاه را میخواهید برای سالن آرایش تهیه کنید بعد از استفاده روزانه از دستگاه قابلمه آن را بهتر است تمیز کنید تا برای مشتریان بعدی شما کمی بهداشتی تر و تمیزتر باشد، با این کار هیچ شمع اضافه ای ته قابلمه برای روز بعد نخواهد بود.

ولی اگر میخواهید در منزل و برای مصارف شخصی از دستگاه شمع استفاده کنید در صورتی که شمع موجود در قابلمه بعد از استفاده اضافه باشد نیازی به دور ریختن آن نیست. میتوان پس از خنک شدن آن را درون قابلمه شمع گذاشته و بعدا مجددا آن را گرم کرده و از آن استفاده کرد. دقت کنید که بعد از استفاده اگر میخواهید دستگاه شمع را درون کارتن آن بگذارید باید صبر کنید دستگاه خنک شود.

قیمت فقط: 288000 هزارتومان

                                  

 

دستگاه وکس

بهترین دستگاه شمع مناسب استفاده در منزل و سالن های آرایشی

دستگاه شمع بدن یا همان دستگاه شمع صورت نیز دارای انواع مختلفی می باشد، قبلا دستگاه شمع خشابی را به شما معرفی کرده ایم که طرفداران خود را دارد و همچنین دستگاه موم داغ کن که به اسم دستگاه وکس شناخته میشود دقیقا همین محصول می باشد. مزایایی استفاده از نوع قابلمه ای نسبت به خشابی این بوده که هر نوع موم و شمعی را میتوان با وکس قابلمه ای گرم و ذوب کرد اما دستگاه موم خشاب نیز فقط موم های مخصوص به خود را داشته که باید جداگانه تهیه گردد، البته ناگفته نماند که مدل خشابی به دلیل داشتن غلتک روی خشاب ها استفاده از آن راحتتر و سریعتر است.

دستگاه موم صورت و بدن

شما میتوانید شمع هایی که در دستگاه ریخته اید را پس از ذوب شدن به راحتی با قاشق های چوبی برداشته و بر روی بدن خود بمالید، دقت کنید که شمع زیاد گرم نشده باشد که پوست شما را بسوزاند. همینکه شمع ها به حالت مایع شود و قاشق چوبی یا هر وسیله دیگری برای برداشتن شمع به راحتی درون شمع ها چرخیده و شمع های آب شده به آن بچسبد کافی است.

مخصوصا برای پوست صورت که حساستر می باشد باید دمای شمع های دوب شده کمتر باشد. پوست سایر قسمت های بدن مقاومت بالاتری در برابر حرارت دارند.

محتویات بسته ارسالی شامل دستگاه شمع می باشد که از اجزایی نظیر درب دستگاه، قابلمه جدا شونده و کابل متصل به آن تشکیل شده است. دقت کنید که در قابلمه ثابت زیرین شمع نریزید چراکه تمیز کردن آن کمی مشکل است، ولی قابلمه جدا شونده به راحتی قابل شستشو بوده و همیشه میتوان از آن استفاده کرد و نیازی به تعویض ندارد. قیمت دستگاه شمع در بالا درج گردیده است.

دستگاه شمع گرم کن

کاربردهای دستگاه شمع داغ کن صورت و بدن:

- از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف صورت هم خانم ها و هم آقایان

- از بین بردن موهای زائد قسمت های پشت کمر

- از بین بردن موهای زائد روی سینه ها و یا حتی دور گردن

- از بین بردن موهای زائد دست ها و پاها

- از بین بردن موهای زائد قستمت های تناسلی

- و....

دستگاه شمع ذوب کن

دقت کنید که اگر محلی دچار شکستگی و یا زخم پوستی می باشد در آن قسمت ها از شمع استفاده نکنید، همچنین اگر حساسیت خاصی به رایحه های مختلف شمع ها دارید میتوانید قبل از استفاده مقدار کمی از آن را روی پوست تست کنید.

جداکردن شمع های اضافه از ته قبلمه را میتوان به دو صورت انجام داد، یا اینکه دستگاه را روشن کنید تا گرم شود سپس مومهای اضافه را با یک قاشق چوبی تمیز کنید، یا اینکه پس از سرد شدن کامل دستگاه و قابلمه آن را زیر آب سرد بگیرید تا موم ها کمی خشک تر شده و راحتتر از قابلمه جدا شوند.

جدا از خانم ها که میتوانند به راحتی در همه قسمت های مختلف بدن از شمع استفاده کنند، آقایان اگر میخواهند از این دستگاه استفاده کنند دقت نمایید که بر روی صورت که ریش ها است کمی استفاده از آن ممکن است دردناک باشد، اما به راحتی میتوان روی گونه ها از شمع های گرم شده استفاده کرده و موهای زائد را از بین برد.

خرید دستگاه وکس

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 288000 هزارتومان