خرید پستی عینک آفتابی ریبن کلاب مستر Ray Ban | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
عینک آفتابی ریبن کلاب مستر Ray Ban
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 490,000  تومان
خرید پستی

عینک آفتابی ریبن کلاب مستر Ray Ban

عینک آفتابی های مارک ریبن دارای صدها طرح از قبیل کلاب مستر هستند که هرکدام از آنها دارای فرم و شکل زیبایی بوده و معمولا هم برای خانم ها و هم برای آقایان به صورت مشترک قابل استفاده است. عینک ریبن کلاب مستر نیز از جمله همین عینک ها بوده که به انواع صورت ها و چهره ها جلوه ای زیبا و جذاب می دهد.

اگر شما هم از دوستداران برند ریبن Ray Ban هستید، عینک مدل کلاب مستر یکی از شیک ترین ها در بین انواع عینک آفتابی بوده که در این فروشگاه این عینک با عدسی های از جنس طلق و کیفیت بسیار عالی به دوستداران این برند عرضه میگردد. همچنین علاوه بر عینک، پک کامل که شامل کیف و جعبه و دستمال عینک با مارک خود ریبن است به همراه محصول برای شما عزیزان ارسال میشود.

عینک آفتابی ریبن کلاب مستر Ray Ban

نام محصول: عینک آفتابی

نام برند مبدا: ریبن Ray Ban

مدل عینک: کلاب مستر

کیفیت: عالی

متعلقات: پکیج کامل کیف، دستمال و جعبه با مارک ریبن

عینک کلاب مستر از عینک های پرطرفداری بوده که اگر میخواهید خودتان از آن استفاده کنید و یا به دیگران هدیه دهید میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید آن کنید چراکه به دلیل فرم و نوع طراحی آن با اکثر چهره های گرد، بیضی و... همخوانی داشته و هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از آن استفاده نمایند.

بر روی دسته های عینک و همچنین عدسی ها مارک ریبن درج شده و دسته یا فریم آن به رنگ مشکی طراحی شده است که قاب دور شیشه به رنگ طلایی خودنمایی میکند. عکسها تصاویر واقعی از محصول بوده و محصول ارسالی دقیقا مشابه با تصاویر فوق است. در بین صدها طرح مختلف از عینک ریبن نیز، طرح کلاب مستر سالیان طولانی است که طرفداران زیادی دارد و هیچ گاه از مد نخواهد افتاد. از طرفی قابل ست کردن با انواع لباس مجلسی و اسپرت و کالج می باشد. جالب است بدانید برخی از افراد که از عینک های طبی استفاده میکنند با خرید این عینک اقدام به تعویض عدسی آن با شیشه طبی میکنند.

ری بن که به انگلیسی به صورت Ray Ban نوشته میشود، یک برند معروف سازنده یا تولید کننده انواع عینک آفتابی و دودی است، این شرکت در سال 1937 میلادی در امریکا شروع به کار کرد و در اوایل نیروهای نظامی امریکا به وفور از عینک های این برند استفاده میکردند. در اولایل قرن بیستم میلادی کارخانه تولید عینک های آفتابی ری بن به یک شرکت ایتالیایی به نام لوکساتیکا وگذار شد.

عینک ریبن

با گذشت بیش از 80 سال از تاسیس کارخانه ی ریبن روز به روز بر طرفداران این برند افزوده شد و همچنین طرح های مختلف عینک آفتابی ریبن روز به روز تولید و روانه بازار می گردد. از عینک های تولیدی این شرکت افراد مختلفی از سیاستمدارن کشورهای گوناگون گرفته تا بازیگران و سلبریتی های مختلف در تمام کشورها استفاده کرده و در میان مردم و میتینگ های تبلیغاتی خود حاظر میشوند.

عینک ریبن کلابمستر نیز از جمله عینک های زیبایی بوده که به دلیل طرح زیبای آن بیشتر مورد استفاده هنرپیشگان سینما قرار گرفت و پس از آن در بین جوانان شهرت بسیاری پیدا کرد.

عینک دودی ریبن عرضه شده در این فروشگاه به همراه کیف و دستمال و همچنین جعبه با مارک ریبن است.

شیشه های این مدل از عینک آفتابی به رنگ سبز یشمی تیره بوده و فریم عینک با رنگ سیاه خودنمایی میکند. روی دسته های عینک مارک R.B درج شده و به رنگ طلایی است.

قیمت فقط:  490000 هزارتومان

                                  

 

خرید عینک ریبن اصل

اگر صورت خیلی پهن یا بزرگی دارید شاید این مدل فریم ریبن چندان برای چهره شما مناسب نباشد که میتوانید در صورت تمایل به خرید برند ریبن به قسمت عینک آفتابی مراجعه کنید. اما این عینک مناسب انواع چهره های بیضی و کشیده، گرد و... است و قابل ست کردن با انواع تیپ ها می باشد.

برای پاک کردن عدسی های عینک حتما دقت نمایید از دستمال به همراه عینک استفاده کنید و در صورت پاک کردن عدسی های هر نوع عینک با دستمال کاغذی، عدسی آن دچار خط و خش های ریز خواهد شد.

اگر در میان فریم های مختلف عینک ریبن دچار تردید در انتخاب هستید، مدل کلاب مستر را در بالاترین لیست بررسی طرح های خود قرار دهید. از این عینک آفتابی هم خانم ها و هم آقایان در هر سنی میتوانند استفاده کنند و محصول عرضه شده در این فروشگاه با کیفیت عالی و های کپی به مشتریان عزیز عرضه میگردد. این عینک را میتوانید علاوه بر استفاده برای خودتان به عنوان یک هدیه به عزیزانتان تقدیم کنید.

برند ریبن سالهاست که در ایران طرفداران زیادی را پیدا کرده است و استفاده بازیگران سینما از عینک آفتابی های مارک ریبن بر شهرت این برند افزود.

عینک کلاب مستر

گرچه عینک ریبن مدل کلابمستر خود دارای چندین طرح و رنگ است، ولی نوع مشکی آن با شیشه دودی یشمی در صدر نتایج ربته بندی بین مصرف کنندگان آن قرار میگرد. شرکت لوکسانیکا که تولید کننده عینک های اصلی است علاوه بر برند ریبن مارک های دیگر عینک آفتابی مانند بولگاری و پرادا و دولچه یا شنل را به بازار عرضه کرده است.

شرکت لوکساتیکا در ده های قبل انحصار تولید عینک آفتابی و حتی فریم های در برندهای مختلف را داشت و قیمت آن ها را بسیار بالا تخمین زده بود.

برای خرید عینک آفتابی های اصل باید قیمت بسیار بالایی پرداخت کنید، اما این مدل از عینک ریبن کلاب مستر های کپی دارای کیفیتی بسیار عالی بوده که نیاز به هزینه های زیاد برای خرید عینک اورجینال را بسیار کاهش داده و علاوه بر آن زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

خانم ها و آقایان جوان میتوانند در هر زمانی از این عینک دودی استفاده کنند چهره ای جذاب را از خود به نمایش بگذارند.

خرید عینک آفتابی ریبن زنانه و مردانه مدل کلاب مستر شیشه دودی با فریم مشکی

عینک آفتابی کلاب مستر

انتخاب برند عینک آفتابی، در زمان خرید عینک آفتابی برندهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد مانند:

  • ریبن: این برند معروفترین برند عینک های آفتابی در مدل های زنانه و مردانه است و طرفداران زیادی را به خطار عینک های مختلف با فریم متفاوت به خود جذب کرده است.

  • لوییس ویتون: این برند نیز در  سالهای اخیر توانسته با عرضه انواع عینک های جوان پسند طرفداران زیادی را جذب کند.

  • چنل: این برند بشتر در مدل های عینک آفتابی زنانه مشهور شده است و با اینکه تنوع چندانی از نظر فریم و فرم عینک نداشته اما همان مدل های اندک طرفداران زیادی را پیدا کرده است.

  • لاگوست: این مدل از عینک دودی که با علامت یک سوسمار یا همان تمساح بر روی دسته، شیشه و سایر قسمت ها خود نمایی میکند مدل های بسیار شیک را عرضه کرده است.

اگر در زمان خرید عینک به دنبال یک برند خاص باشید، انتخاب بین مدل های آن برند بسیار راحتتر است. اما اگر هیچ مدلی از عینک های آفتابی بر اساس برند مد نظر شما نباشد باید در بین ده ها عینک آفتابی یکی را انتخاب کنید که کمی دشوار خواهد بود. اما بر اساس عینک های معروف و پرطرفدار هر دهه مانند کلاب مستر شما میتوانید عینک های بروز و پرطرفدار را انتخاب و خرید کنید. ویژگی مهم این عینک های بروز به گونه ای بوده که با اکثر تیپ ها و چهره ها ست شده و میتوان در هر مجلس و یا محیطی از آنها استفاده کرد.

عینک دودی مردانه و زنانه ریبن

چرا باید عینک آفتابی ریبن مدل کلاب مستر را انتخاب کنیم؟

اینکه چرا از بین صدها مدل عینک آفتابی برخی از دوستان و آشنایان پیشنهاد میکنند عینک کلاب مستر را انتخاب کنیم کاملا روشن است و دلیل اصلی آن مارک این عینک است که "ریبن" یک برند معروف و جهانی است. در نتیجه میتوانید همیشه به انتخاب مارک عینک آفتابی خود در بین دوستان پز دهید. علا بر مارک ریبن مدل معروف کلاب مستر است که هوادارن زیادی را دارد، گرچه مدل کلاب مستر در مارک های دیگری مانند چنل وجود دارد اما اولین تولید کننده این فریم را باید برند ریبن دانست.

علاوه بر موارد فوق این عینک با توجه به فرم ظاهری و زیبایی فوق العاده ای که دارد جذابت چهره شما را چندبرابر خواهد کرد و همچنین هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از این عینک استفاده کنند.

عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی کلاب مستر ریبن

این محصول با فریم رنگ مشکی و شیشه دودی به رنگ سبز تیره به همراه کیف عینک با مارک ریبن، دستمال عینک و جعبه عینک ریبن بوده و برای مشتریان عزیز ارسال میگردد.

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط:  499000 هزارتومان