خرید پستی چراغ قوه جیبی پلیسی - مخصوص کمپ و مسافرت- اتمام کالا | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
چراغ قوه جیبی پلیسی - مخصوص کمپ و مسافرت- اتمام کالا
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 0  تومان
خرید پستی

چراغ قوه جیبی پلیسی - مخصوص کمپ و مسافرت

امروزه تصور شب بدون نور و روشنایی تقریبا کاری غیرممکن به نظر می رسد. با وجود همه ی پشرفت های بشری در زمینه تکنولوژی همواره احتمال دارد در وضعیتی قرار بگیریم که روشنایی در مکان مورد نظر نباشد یا به دلایلی به صورت موقت منبع روشنایی در دسترس ما قرار نگیرد.در چنین شرایطی داشتن یک چراغ جیبی زوم دار پلیسی ‌قوه مسله ای ضروری شمرده می‌شود. چراغ‌قوه‌ها انواع و اقسام بسیار گوناگونی دارند که در اینجا سعی کرده ایم نمونه ای کاربردی و با کیفیتی را به شما معرفی کنیم . این چراغ‌ قوه طراحی خوبی دارد تا بتواند در مکان‌های گوناگون دید خوب و واضحی به شما بدهد.

خرید بهترین چراغ قوه

چراغ قوه جیبی پلیسی

زمانی که قصد سفر دارید شروع به جمع کردن وسایل ضروری سفر می کنید ،که هر چه این ابزار کوچک تر باشند سفر مطمین و راحت تری خواهید داشت.
در مسافرت مخصوصا در کمپینگ ها داشتن وسایل سفری بسیار مهم می باشد که نباید فراموش کرد چراغ قوه ای سبک و پر نور نیز جز همین وسایل ضروری محسوب می شود. چراغ قوه جیبی پلیس به دلیل طراحی خاصی که داراست بسیار مورد توجه کوهنوردان و افراد طبیعت گرد قرار گرفته زیرا که دارای ابعاد، وزن و نوری بسیار مناسب جهت استفاده آنان است.
داشتن چراغ قوه فقط برای این افراد ضروری نیست زیرا که با در نظر گرفتن قعطی برق و برای دیدن نقاطی از قسمت موتوری اتومبیل خود و خیلی موارد دیگر داشتن این وسیله در خانه و محل کار و حتی داشبورد اتومبیل تان بسیار کار امد است.
همان طور که در بالا گفته شد این چراغ قوه دارای طراحی منحصر به فردی است که نظر خیلی از افراد متخصص و حرفه ای را به خود جلب نموده است. یکی ازدلایل مد نظر قرار گرفتن این محصول حمل بدون دردسر آن در هر شرایطی است.
بدنه دستگاه فلزی و از جنس فلز الومنیوم می باشد.دلیل استفاده از فلز برای بدنه این وسیله مقاومت در برابر ضربات احتمالی و همچنین داشتن وزنی سبک جهت استفاده طولانی مدت می باشد. و همچنین بدنه ی فلزی و بادوام چراغ قوه جیبی باعث شده که در صورت وارد شدن ضربه ای به آن و افتادن آن از دست نگران از بین رفتن کیفیت چراغ قوه نباشید.
استفاده از چراغ قوه های سنگین در یک بازه زمانی طولانی می تواند دست شما را خسته کند که این چراغ قوه با این نوع طراحی و در عین حال دار بودن از نوری باکیفیت ، بهترین شرایط را برای هر گونه استفاده از این ابزار مهیا کرده است.

چراغ قوه زوم دار

چراغ قوه پلیسی زوم دار باتری خور

این چراغ قوه دارای یک چراغ با کیفیت SMD
بوده که نوری برابر با ۵ متر دارد. در واقع شما به راحتی می توانید تا شعاع 5 متری خود را ببینید و جالب توجه است که برای تامین برق چنین نوری فقط نیاز به سه عدد باتری نیم قلمی بوده که این باتری ها در محفظه ای که در بدنه دستگاه قرار گرفته جای می گیرند. درپوشی در انتهای بدنه چراغ قوه وجود دارد که با باز و بسته کردن ان به شما این امکان را می دهد که باتری ها را در محفظه قرار دهید و یا برای تعویض انها را خارج کنید. بر خلاف چراغ قوه پلیسی زنون، این مدل نیاز به شارژ و باتری های شارژی ندارد.
به این نکته توجه فرمایید در زمان هایی که قصد دارید به مدت طولانی از چراغ قوه استفاده نکنید حتما باتری ها را از محفظه خارج کنید.

این محصول دارای سه حالت نوری می باشد که با قرار دادن دکمه ای در بدنه چراغ قوه امکان تنظیم نور را در سه حالت متفاوت کم، زیاد و چشمک زن برای شما به وجود اورده اند.زمانی که شما دستگاه را به واسطه دکمه پاور روشن می کنید چراغ قوه روی حالت پرنور می باشد و با فشار دادن دوباره همان دکمه می توانید از حالت کم نور و بعد از ان با فشاری دیگر از حالت چشمک زن چراغ قوه استفاده کنید.

در قسمت جلویی چراغ قوه روی محل قرار‌گیری چراغ، فریمی دورتادور لبه‌ی چراغ است که می‌توانید با کشیدن آن، فاصله‌ی نور چراغ‌قوه را تنظیم کنید. درواقع وجود این قابلیت در این
چراغ‌قوه کمک می‌کند تا در صورت نیاز و برای مواقعی که لازم است دید بهتری به فاصله های دور‌تر داشته باشید، از آن استفاده کنید.
و همچنین بندکی که در انتهای دستگاه تعبیه شده است این امکان را به شما می دهد که آن را به ساک یا کوله پشتی و یا هر وسیله دیگری وصل کنید تا در زمان نیاز به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.که این امر موجب می شود دیگر نگران شرایط سخت و یا شرایطی که نیاز به سرعت عمل هست، نباشید.
در بعضی مواقع ما زمان زیادی را برای پیدا کردن وسیله ای ضروری از دست می دهیم و در نهایت به دلیل گشتن دچار احساس سردرگمی و حتی شاید اعصبانیت شویم پس چه بهتر است که چنین وسایل ضروری با این گونه قابلیت های ساده در نظر گرفته شوند تا همیشه در شرایط متخلف در دسترس ما باشند.

قیمت فقط:  اتمام کالا

                                  

 

چراغ قوه زنون

مشخصات کلی چراغ قوه جیبی:

دارای قابلیت بزرگنمایی تا 5 متر، این مشخصه باعث شده چراغ قوه از خاصیت تمرکز نور و در عین حال پهنای نور و افزایش وسعت دید برخوردار باشد که با توجه به نیاز دید شما در هر لحظه می توان از حالات مختلف چراغ قوه استفاده کرد.

دارای حالت نوردهی پرنور، کم ‌نور و چشمک‌زن، سه حالت مختلف برای شرایط مختلف زیرا که در چراغ قوه حتی نیاز به علامت دادن هم مورد توجه واقع شده و حالت چشمک زن نیز برای چراغ قوه تعبیه شده است.

همراه با جعبه مخصوص برای حمل و نگه‌داری، این موضوع نکته بسیار مهمی در زمینه نگهداری چراغ قوه در مقابل گرد و خاک و همینطور در برابر اسیب های احتمالی دیگر می باشد و همچنین داشتن جعبه باعث شده این وسیله انتخابی شیک و خاص برای هدیه دادن به هر فردی با توجه به کارایی گسترده ان شود.

چراغ قوه پلیس

مورد مصرف چراغ قوه جیبی سه عدد باتری نیم قلم (AAA)است.
انرژی مصرفی چراغ قوه همانند چراغ  قوه های دیگر به گونه ای در نظر گرفته شده که محل جغرافیایی شما به هیج وجه در تهیه آن تاثیری نداشته باشد زیرا که این باتری ها در هر مارکت و مغازه محله ای یافت می شود و دیگر آنکه قدرت خرید این باتری ها برای اکثر افراد جامعه مهیا می باشد.
شما نیز می توانید با قرار دادن چراغ در حالت کم نور در مصرف باتری صرفه جویی چشم گیری داشته باشید زیرا که فقط در زمان نیاز و دیدن دور دست ها از حالت نور زیاد و برد بیشتر استفاده می شود.

قیمت فقط: اتمام کالا