خرید پستی ماسک طلا سودا Sevda اصل - با مجوز بهداشت | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
ماسک طلا سودا Sevda اصل - با مجوز بهداشت
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 98,000  تومان
خرید پستی

ماسک طلا سودا Sevda اصل - با مجوز بهداشت

ماسک طلا یک ماسک معروف و به رنگ طلایی بوده که حتی به دلیل کارایی و کیفیت بالای آن سازمان بهداشت ایران این ماسک را تایید کرده است. از ماسک طلا هم خانم ها و هم آقایان میتوانند استفاده کنند و برای افزایش کشسانی پوست، جوان سازی و از بین بردن زائدات پوستی بسیار موثر است. روش استفاده از ماسک طلایی بسیار ساده است.

ماسک طلا را میتوان در هر زمانی استفاده کرد، و پیشنهاد میشود در هفته حداقل یک بار از این ماسک برای پاکسازی صورت خود استفاده کنید. از خصوصیات این ماسک طلا علاوه بر زیبایی و روشن کنندگی پوست که جوان سازی پوست را به همراه دارد باید به تاثیرات مهم دیگر آن بر روی پوست صورت اشاره کرد. طلا موجدب  باعث جلوگیری از کاهش و یا کم شدن کالاژن های پوستی شده که به دنبال آن ویژگی کش سانی پوست حفظ میشود. همچنین با تحریک سلولهای پوستی باعث روشن شدن رنگ پوست صورت و ایجاد پوستی سفت خواهد شد. علاوه بر آن با افزایش گردش خون مانع ایجاد چین و چروک و تیرگی های پوستی شده و پیری زودرس را از بین خواهد برد.

شماره مجوز بهداشت ماسک طلای سودا اصل: 56/12310

ماسک طلا سودا Sevda اصل

ماسک طلا Gold Mask

اگر بارها ماسک های میوه ای را برای پوست صورت خود استفاده کرده اید و تاثیرات چندانی را از آنها ندیده اید پیشنهاد میکنیم ماسک طلا را تست کنید، دلیل نام گذاری آن با طلا، شباهت رنگ کرم درون قوطی است که بسیار شبیه به طلا بوده و علاوه بر آن تاثیرگذاری بینظیری را روی پوست دارد.

افرادیکه از گلد ماسک یا همان ماسک طلایی استفاده کرده اند شادابی و لطافت را برای پوست های خود ایجاد کرده اند به نحویکه بعد از هربار استفاده به خوبی تاثیرات آن را مشاهده کرده اند.

اگر آقایان میخواهند از این ماسک استفاده کننند به آنها پیشنهاد میکنیم قبل از استفاده صورت خود را اصلاح کنند و یا از ماسک طلا بر روی بینی، گونه و پیشانی یا قسمت هایی که مو ندارد استفاده نمایند. ماسک طلا بعد از خشک شدن بر روی صورت به راحتی قابل جدا شدن بوده و باید مانند چسب آن را کشیده تا از صورت جدا گردد.

خرید ماسک سودا

قیمت فقط: 98000 هزارتومان

                                  

 

روش استفاده از ماسک طلا برای خانم ها و آقایان:

همانطور که اشاره شد آقایان قبل از استفاده بهتر است صورت خود را اصلاح کنند یا یا فقط در نواحی فاقد محاسن از گلد ماسک استفاده کنند. خانم ها نیز میتوانند به راحتی برای تمام صورت از ماسک طلا بهره ببرند. میتوانید طبق دستورالعمل زیر اس این ماسک استفاده نماید. اول صورت خود را شسته و به طور کامل خشک نمایید. ماسک را روی صورت خود زده و با انگشت ها یا یک برس کوچک کرم های طلایی رنگ را بر روی تمام قسمت صورت خود به طور یکنواخت پخش نمایید. حدود نیم ساعت منتظر بمانید تا ماسک خشک شود. سپس لایه ماسک را با کشیدن از پوست خود جدا کنید. اینکار را میتوانید در هفته یک الی دو بار میتوانید از این ماسک استفاده کنید.

اگر حساسیت و یا التهاب پوستی دارید و همچنین اگر پوست صورت شما دارای زخم و جراحات پوستی می باشد از این ماسک استفاده ننماید. همچنین روی لب ها نباید از ماسک طلا استفاده گردد.

بهترین ماسک طلا

مزایای استفاده از ماسک طلا:

  1. ماسک طلا خاصیت لایه برداری و پاکسازی پوست صورت از پوست و سلولهای مرده پوستی را داشته و در نتیجه سلولهای پوستی جدید رشد کرده و چهره شفاف و روشنتر خواهد شد.

  2. با افزایش گردش خون در محل مورد استفاده باعث رطوبت رسانی به پوست میگردد.

  3. جوانسازی پوست یکی از ویژگی های مهم ماسک طلا است که در نتیجه تغییرات پوستی و پاکسازی پوست ایجاد میکند.

  4. علاوه بر موارد فوق جوش های سرسیاه و همچنین چین و چروک های پوست را به خوبی رفع میکند.

  5. مانند هیچ محدودیتی برای استفاده خانم ها و آقایان ندارد و به راحتی میتوان از ماسک طلا استفاده کرد.

ماسک طلا سودا

همه افراد تمایل دارند قبل از استفاده از محصولات آرایشی درباره عوارض احتمالی آن بر روی پوست و بدن خود مطمئن شوند. ماسک طلای سودا نیز یکی از بهترین ماسک ها برای صورت بوده که کیفیت و تاثیرگذاری آن را سازمان بهداشت ایران تایید کرده است. ماسک طلای اصل قابل استفاده بر روی صورت را میتوان در هفته دو تا سه بار استفاده کرد.

اگر حساسیت خاصی دارید قبل از استفاده حتما روی پوست بازوی خود تست کنید و در صورت عدم بروز حساسیت میتوان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

همچنین اگر روی صورت خود جراحات و زخم دارید استفاده از این گلد ماسک را پیشنهاد نمیکنیم. جدا از توضیحات شرح داده شده خوشبختانه تاکنون هیچ عوارضی در نتیجه استفاده از ماسک طلا گزارش نشده است و همگی افرادیکه از ماسک طلا استفاده کرده اند از آن ابراز رضایت کرده اند.

در زمان استفاده از این ماسک دقت نمایید که دور چشم های شما و همچنین مژه ها نباید آغشته به ماسک شود چراکه جداکردن آن از مژه ها و یا قسمت های دور چشم که دارای پوست نازک است کمی دردناک می باشد. از این ماسک به تنهایی و بدون کمک دیگران میتوانید استفاده کنید. اگر میخواهید در سالن های آرایش و برای مشتریان خود از سودا استفاده کنید میتوانید در حین استفاده مزایا و تاثیرگذاری های محصول را برای مشتریانتان شرح دهید.

ماسک طلا از زمان عرضه به بازار توانست جایگزین خوبی برای انواع ماسک های میوه ای و حتی ماسک بلک باشد.

ماسک طلای صورت

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 98000 هزارتومان