خرید پستی سشوار جانسون اصل مدل Super 1200W | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
سشوار جانسون اصل مدل Super 1200W
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 680,000  تومان
خرید پستی

سشوار جانسون اصل مدل Super 1200W

سشوار معروف جانسون با بدنه استیل مدل سوپر 1200 وات یک سشوار فوق العاده و با کارایی بالا بوده که تقریبا در تمام سالن های آرایشی یافت میشود که همین نشان دهنده کیفیت و قدرت آن است. علاوه بر سالن های آرایشی نیز در اکثر خانه های شما هم از این سشوار جانسون استفاده میکنید و اگر تاکنون اقدام به خرید سشوار نکرده اید، این مدل یکی از بهترین سشوارها است.

مزیت مهم این دستگاه کلید های دو سرعته آن می باشد که هرکدام به نوبه خود دارای باد سرد و گرم هستند. کلید سمت چپ قدرتی حدود 600 وات تولید کرده و کلید سمت راست نیز قدرتی معادل 1200 وات تولید میکند. در زمان استفاده از کلید دوم ( کلید سرعت بیشتر) پیشنهاد میشود کلید سمت چپ را خاموش کنید. این سشوار یک دستگاه قوی بوده که حتی اگر روزانه چندین ساعت از آن استفاده کنید جوابگوی نیاز شما خواهد بود.

سشوار جانسون اصل مدل Super 1200W

به همراه بسته سشوار جانسون، یک عدد کانال تنظیم هوا وجود دارد که به صورت غیرثابت قابل نصب در قسمت خروجی هوا می باشد. از این قسمت معمولا برای زمانیکه میخواهید به موها فرم و حالت خاصی دهید میتوانید استفاده کنید. برای زمان هایی که موها خیس است و میخواهید از سشوار برای خشک کردن موها کمک بگیرید کانال فوق را از آن جدا کنید تا هوای خروجی به راحتی بر روی موها پخش شود.

اگر میخواهید یک سشوار دائمی داشته باشید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم، کیفیت آن به حد و اندازه ای بوده که به هیچ وجه قابل قیاس با نمونه سشوار مسافرتی نیست.

بدنه استیل این سشوار و دسته محکم و مقاوم آن به نوعی این محصول را ضد ضربه کرده است، قدرت موتور، کیفیت آن و ضد ضربه بودن این محصول باعث شده است تا اکثر سالن های آرایشی از هواداران این سشوار باشند.

سشوار جانسون اصل

مشخصات سشوار جانسون:

  • مدل محصول: Johnson Super

  • قدرت موتور: 1200 وات

  • کارکرد: با دو کلید مجزای 600 و 1200 وات

  • وزن محصول: 574 گرم

  • طول کابل: 135 سانتیمتر

  • جنس بدنه: استیل

  • جنس دسته: پلاستیک مقاوم

  • دمای باد: سرد و گرم

یکی از پرکاربردترین لوازم برقی آرایشی سشوار است. در زمان انتخاب سشوار باید به موارد متعددی از قبیل مارک، مدل، و کیفیت محصول دقت کرد. با توجه به تنوع بسیار زیاد مارکهای معتبر سشوار سعی کنید حتما از مارک های معروف انتخاب کنید تا در صورت خرابی بتوانید خدمات پس از فروش آن را دریافت کنید. سشوار جانسون یک سشوار معروف با عمر و قدرت بالا بوده این برند یکی از تولید کننده های بزرگ انواع لوازم برقی آرایشی می باشد.

خرید سشوار خانگی

قیمت فقط: 680000 هزارتومان

                                  

 

جانسون از زمان تولید همین سشوار مدل سوپر 1200 وات به شهرت رسید. این سشوار با قابلیت تنظیم سرعت باد و همچنین کنترل دمای باد خروجی و وزن مناسب و طراحی عالی دسته های آن باعث ایجاد خستگی نخواهد شد و همین علاوه بر مشخصات فنی آن باعث شده است که در اکر سالن های آرایش از این سشوار استفاده کنند. این محصول یک سشوار همه کاره بوده که در مسافرت و منزل و سالن های آرایش میتوان از آن استفاده کرد.

کانال متمرکز کننده باد سشوار جانسون اصل کارایی آن را داشته که در زمان نصب بر روی دهانه سشوار هوای خروجی را فشرده و متمرکز کند، این کار به حالت دهی موها بسیار کمک کرده و به راحتی میتوان با آن به موها فرم و شکل داد. نصب و خارج کردن این کانال ساده بوده و به صورت فشاری بر روی دهانه سشوار نصب میگردد. چنانچه برای خشک کردن موها میخواهید از سشوار استفاده کنید بهتر است این سری متمرکز کننده روی آن نصب نباشد تا هوا بین موها و لابلای آنها پخش گردد.

خرید بهترین سشوار

کاربردها و موارد قابل استفاده سشوار جانسون 1200 وات:

  1. استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی خانم ها و آقایان

  2. استفاده در منزل هم برای خانم ها و هم آقایان

  3. استفاده در مسافرت

  4. همچنین از این سشوار افرادیکه در کارهای فنی خود نیاز به تمیزکاری دارند میتوانند استفاده کنند و حتی برای مدت طولانی آن را روشن نگه دارند

  5. خشک کردن سریع لباس ها، شاید تاکنون از این قابلیت سشوار استفاده نکرده اید، اما در سرتاسر دنیا برای مواقع ضروری از سشوار برای خشک کردن فوری لباس کمک میگیرند

سشوار جانسون 1200 وات

روش های سشوار کشیدن موها بسیار متفاوت است و برای موهای وز، نرم، فر و... متفاوت است که در صورت نیاز میتوانید درباره آن مطالعه کنید. اما سشوار جانسون یکی از عالی ترین سشوارها بوده که برای هرنوع مو و آرایش یا اصلاح مو قابل استفاده است.

بر روی جعبه سشوار نیز عبارت ساخت ایتالیا درج شده است و نشان دهنده اصل بودن محصول است.

اگر در بین سشوارهای متعدد برای انتخاب بهترین نوع آن تردید دارید به این نکته توجه نمایید که جانسون 1200 وات واقعی قدرت داشته و سابقه ای بسیار طولانی دارد که کیفیت آن باعث شهرت آن شده است. همچنین از نظر رتبه بندی و امتیاز دارای بهترین رتبه در صدر معروفترین سشوارهای برند می باشد.

خرید سشوار

توضیحات کلی درباره سشوار:

دستگاه سشوار یک وسیله الکتریکی بوده که خیلی سریع هوای سرد را به هوای گرم تبدیل میکند و از آن برای حالت دادن به موها و یا خشک کردن مو استفاده میکنند. موتورهای داخل سشوار از دو قسمت دمنده هوا و المنت ایجاد حرارت تشکیل یافته اند.در برخی از سشوارها مانند جانسون امکان تنظیم سرعت موتور و تغییر حالت سرد و گرم وجود دارد. قدرت سشوار با "وات" سنجیده میشود. معمولا برای موهای نرم از سشوار با قدرت کمتر و برای موهای ضخیم از سشوارهایی با قدرت بالاتر استفاده میشود.

در زمان خرید سشوار وزن آن یکی از پارامترهای مهم است، سشوارهای حرفه ای مانند سشوار جانسون وزن سبکی دارند و اگر مرتب از سشوار استفاده میکنید یا موهای شما بلند است که نیاز دارید مدت زیادی سشوار را در دستهای خود بگیرید باید از سشوارهای حرفه ای کم وزن استفاده کنید. همچنبن بک سشوار خوب سشواری است که علاوه بر کیفیت و قدرت و وزن محصول بتواند قابلیت کم و زیاد کردن هوای خروجی را هم داشته باشد. سشوارهای بدنه پلاستیکی مقاومت چندانی در برابر ضربات ندارند، پس سعی نمایید سشوارهایی را انتخاب کنید که بدنه آنها فلزی ولی با وزن سبک باشند.

سشوار استیل جانسون

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 680000 هزارتومان