خرید پستی صابون زردچوبه (تهیه شده از گیاه زردچوبه) | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
صابون زردچوبه (تهیه شده از گیاه زردچوبه)
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 50,000  تومان
خرید پستی

صابون زردچوبه (تهیه شده از گیاه زردچوبه)

تقریبا همه با زردچوبه و خواص آن آشنا هستند، صابون زردچوبه که از همین گیاه تهیه شده است همانند استفاده های پرثمر دیگری که از زردچوبه میشود بسیار تاثیرگذار و مفید است. از صابون زرد چوبه برای از بین بدن عفونت های پوستی و همچنین کم کردن التهابات پوست به مراتب استفاده میگردد. هزاران خواص ماده زردچوبه باعث شد تا صابون آن نیز تهیه شود که تاکنون تاثیرات زیادی را به اثبات رسانده است. خود زردچوبه در غذاها و انواع داروها به کار میرود و خواص درمانی آن انکارناپذیر است. جالب است بدانید که از گیاه زردچوبه به دلیل ویژگی آنتی اکسیدانی برای زخم و عوارض پوستی استفاده میشود. استفاده آسان از صابون زردچوبه باعث شده است که اکثر افراد برای جلوگیری از بیماری های مختلف پوستی و ایجاد انواع قارچ ها یا کک و مک های پوستی از آن بهره ببرند.

از صابون زردچوبه هم خانم ها و هم آقایان استفاده میکنند و برخی علاوه بر صورت برای تمام قسمت های بدن خود از این صابون استفاده  مینمایند.

زردچوبه چیست؟

زردچوبه یک گیاه از گروه زنجفیل بوده و در کشورهای زیادی مانند قسمت های جنوب آسیا، هند، چین و تایوان و... کشت میشود. البته هند به عنوان تامین کننده همیشگی این محصول مشهور است. زعفران هرساله نیاز به کاشت ندارد و با هر بار کاشت تا چندسال از آن برداشت میکنند. گیاه در طول دوره رشد ارتفاعی تا یک و نیم متر پیدا میکند و برگ های آن به رنگ سبز است. این گیاه همچنین دارای گل هایی به رنگ زرد است که در آنها تخمدان وجود دارد و برای کاشت یا تکثیر نیاز به ساقه ریشه دار است. زردچوبه در آب و همای گرم و مرطوب میروید. از ریشه این گیاه به عنوان ادویه خوراکی و آرایشی یا دارویی به کار میبرند.

از خواص دارویی زرچوبه میتوان به مواردی مانند هضم غذا و صفرا، استفاده از آن در اکثر پمادها یا روغن ها و همچنین کرم هایی که برای زخم و یا التهابات پوستی به کار میروند و... اشاره کرد.

صابون زردچوبه (تهیه شده از گیاه زردچوبه)

خواص و تاثیرات صابون زردچوبه اصل:

صابون زردچوبه علاوه بر رفع آکنه های پوستی و همچنین از بین بردن پسوریازیس و زدودن جوش های صورت، دارای دهها خواص دیگر است که موارد فوق تنها بخشی از خواص این صابون است.

رفع خشکی های پوست را باید یکی از ویژگی های مهم صابون زردچوبه دانست، بدین ترتیب پیشنهاد میشود ازن محصول را به سبد لوازم بهداشتی خود بیافزایید تا از خواص نامحدود آن بتوانید استفاده کنید.

  • حذف آکنه: صابون زردچوبه با ویتامین E موجود در آن به پاک سازی منافذ پوستی کمک کرده و موجب از بین رفته آکنه ها خواهد شد.

  • رفع پسوریازیس: همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی های مهم زردچوبه کاهش التهابات پوستی است، به دنبال کم شدن التهابات پوستی درمان پسوریازیس بسیار ساده و سریعتر انجام خواهد شد.

  • رفع زخم های پوستی صورت: خاصیت ضدباکتری زردچوبه باعث رفع زخم ها روی صورت و بدن خواهد شد.

  • از بین بردن اگزما: این بیماری عوارضی مانند خارش و قرمز شدن پوست و همچنین التهاب را به همراه دارد، برخی پیشنهاد داده اند که زردچوبه جلوی تحریک پوست را گرفته و عوارض فوق را به طور قابل توجهی کاهش میدهد.

  • رفع خشکی پوست: خشک شدن پوست صورت و بدن به دلایل مختلف محیطی و یا حتی استفاده از مواد آرایشی ایجاد میشود. نتایج استفاده از صابون زردچوبه نشان داده است که این صابون خشکی های پوستی را که در نتیجه عوامل مختلف شکل گرفته است کاهش میدهد.

صابون زردچوبه

قیمت فقط: 50000 هزارتومان

                                  

 

روش استفاده از صابون زردچوبه:

روش استفاده از این صابون همانند صابون های دیگر بوده و بسیار ساده است. کافیست این صابون را جایگزین صابون حمام خود نمایید.

برای استفاده از آن کافی است ابتدا پوست صورت و یا بدن خود را خیس و مرطوب کنید، سپس اقدام به شستن و مالش یا ماساژ بدن با آن کنید و سپس آب بکشید. پیشنهاد میشود در هفته تا دوبار از صابون زردچوبه استفاده نمایید. اگر بیماری های خاص پوستی و یا حساسیتی دارید استفاده از آن را حتما زیر نظر پزشک خود انجام دهید. افرادیکه از این صابون استفاده میکنند نیازی به خرید کرم هایی مانند ویتامینها ندارند، چراکه این صابون دارای ویتامین های کافی برای پوست می باشد.

صابون گیاه زردچوبه

طول دوره مورد نیاز برای استفاده از صابون زردچوبه و تاثیرگذاری آن:

برخی از مشتریان ممکن است این سوال را مطرح کنند که چه مدت طول خواهد کشید تا آثار استفاده از این صابون آشکار گردد؟ بر اساس ویژگی ای ژنتیکی و پوستی هر فرد مدت تاثیرگذاری متفاوت است. اما به طور میانگین بعد از حدود دو هفته تاثیرات زردچوبه را میتوان مشاهده کرد. جالب است بدانید که بنا بر استفاده های متفاوت ممکن است حتی یک دوره استفاده از این محصول برای شما کافی باشد و یا حتی اگر در مناطقی که زیاد تحت تاثیر آلودگی های محیطی و... قرار میگیرید باشید پیشنهاد میشود این صابون را به طور مرتب استفاده کنید.

معمولا خانم ها بیشتر از آقایان به استفاده از این صابون تمایل دارند و دلیل آن را باید به حساسیت بیشتر خانم ها نسبت به آلودگی های محیطی و پوستی دانست که باعث شده است از صابون زردچوبه استفاده نمایند.

تهیه صابون زردچوبه

صابون زردچوبه اصل

صابون های زردچوبه انواع مختلفی دارند، برخی از آنها با روغن های گیاهی ترکیب و ساخته شده اند. با اینکه روغن آرگان دارای ترکیبات فوقالعاده ای است اما ترکیب آن با زردچوبه چندان صحیح نیست. پس پیشنهاد میکنیم همواره اگر میخواهید از صابون های گیاهی مانند زردچوبه استفاده کنید از بهترین نوع و کیفیت آن با درصد زردچوبه بالا استفاده نمایید.

هرکز در زمان استفاده از این صابون، آن را با شوینده های دیگر استفاده نکنید چراکه تاثیرگذاری آن کاهش خواهد یافت. دلیل زرد بودن این صابون با توجه به اینکه از پودر زردچوبه تهیه میشود طبیعی است. برای اینکه پودر زردچوبه را به صابون تولید کنند روغن های طبیعی را به آن می افزایند.

اینکه زردچوبه ها دارای رنگ های مختلفی است به مواردی مانند وضعیت رشد و نمو گیاه آن بستگی دارد و نمیتوان گفت صابونی که نارنجی یا زرد روشن باشد تقلبی است. پس تشخیص اصالت صابون زردچوبه از روی رنگ چندان امکان پذیر نیست.

اگر دسترسی به صابون زردچوبه ندارید میتوانید ماسک ان را در منزل تهیه کنید و برای درمان آکنه و اگزما یا پسوریازیس استفاده نمایید. اگر پوست شما خشک و دور چشمهای شما چین و چروک است زردچوبه تاثیر زیادی در رفع آنها خواهد داشت. صابون زردچوبه طبیعی دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و به سلامت پوست کمک میکند.

صابون زردچوبه اصل

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 50000 هزارتومان