خرید پستی موم عدسی - وکس عدسی با رایحه های مختلف | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
موم عدسی - وکس عدسی با رایحه های مختلف
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 175,000  تومان
خرید پستی

موم عدسی - وکس عدسی با رایحه های مختلف

این نوع از موم عدسی که به وکس عدسی هم معروف است یکی از انواع موم با کیفیت عالی و استفاده آسان بوده که برای اپیلیدی واپیلاسیون استفاده میشود. خرید موم عدسی استفاده از آن را نسبت به خرید موم های سطلی آسان تر میکند. دقت نمایید که این موم ها دارای رایحه های متنوه با رنگ های گوناگوناست که ارسال آن به صورت کاملا رندوم می باشد. این موم های عدسی را میتوان به صورت های مختلف ذوب کرد که یکی از روش های استف

اده از دستگاه موم است. همچنین از این وکس ها هم خانم ها و هم آقایان میتوانند استفاده کنند.

سالن های آرایش و مخصوصا سالن هایی که دارای پرستیژ بالایی هستند از موم های عدسی به جای سطلی استفاده میکنند. با خرید وکس عدسی هربار که میخواهید از آن استفاده کنید میتوانید کمیت آن را به راحتی کنترل کنید و هراندازه بخواهید از یک دانه تا مقدار زیادی آز آن را به راحتی میتوانید گرم و ذوب کرده و استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم به جای استفاده از موم های سطلی این نوع موم های عدسی را امتحان کنید تا از مصرف کنندگان دائمی آن شوید.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1608929161.jpg

این وکس عدسی تاثیر زیادی در ریشه موها داشته و موزدایی را با بهترین کیفیت انجام میدهد. مزایای مهم این موم گیاهی بودن آن است. به این محصول عناوین مختلفی مانند شمع عدسی، موم یا وکس عدسی اطلاق میشود.

این شمع را همانند وکس های سطلی به روش های مختلف میتوان گرم کرد و روش استفاده از آن مشابه موم های سطلی است.

مزیت موم عدسی نسبت به سایر موم ها:

  1. با توجه به دانه دانه بودن موم ها که به شکل عدس است استفاده آن آن بسیار راحت بوده و نیازی به شکستن و تقسیم کردن ندارد

  2. چسبندگی آن بسیار عالی بوده و لطافت خاصی را به پوست می بخشد

  3. قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، اگر پوست شما حساس است و یا حساسیت خاصی دارید قبل از استفاده تست کنید

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1588625761.jpg

قیمت ففقط: 175000 هزارتومان

                                  

 

روش استفاده پیشنهادی از موم های عدسی:

به مقدار نیاز میتوانید چند دانه یا بیشتر از عدس ها را در داخل ظرفی که برای گرم کردن موم استفاده میکنید بریزید، این ظرف حتی میتواند یک قابلمه ساده باشد و یا دستگاه های مخصوص موم، بعد از اینکه موم گرم شده و به حالت ژله ای درآمد با قاشق های چوبی که به قاشق بستنی هم معروف است ژل موم ها را بردارید و در جهت رویش موها روی آنها بکشید. پس از آن یک برگ پد مخصوص یا در صورت نبودن یک تیکه پارچه روی آن گذاشته و با کف دست کمی مالش دهید.

حال جهت خلاف رویش موها پد را محکم بکشید. هرچقدر سریعتر این کار را انجام دهید بهتر بوده و دردی احساس نخواهید کرد.

اگر پوستتان چرب است قبل از استفاده از موم عدسی پیشنهاد میشود چربی را شسته و از بین ببرید. با اینکار موها بهتر به شمع چسبیده کاملا جدا خواهند شد. از شمع عدسی برای قسمت های مختلف بدن میتوان استفاده کرد، اگر دچار جراحت یا زخم های سطحی هستید پینشهاد میکنیم در محل های فوق از آن استفاده نکنید. همچنین قبل از استفاده تست حساسیت را میتوانید روی بازوی خود انجام دهید.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1596022246.jpg

موم عدسی کاملا گیاهی

این موم عدسی با بهترین مواد گیاهی تولید شده اند و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است با توجه به قطعه قطعه بودن استفاده از آن راحت است. برای استفاده از هر نوع وکس پیشنهاد میشود اجازه بدهید موهایتان حداقل به اندازه شش میلیمتر بلند شوند، چراکه رفع موهای زائد ریز کمی دشوار است و موم های ذوب شده نمیتواند موها را گرفته و ریشه کن کند. از طرفی موها نباید خیلی بند باشد که موم آنها را بشکند.

در برخی مجله های پزشکی پیشنهاد شده است که قبل از اپیلیدی یا موم انداختن بدن قرص های بی حس کنده استفاده کنید، این کار را به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنیم چنانچه شما کمی در موم انداختن ماهر شوید به درد اندک آن عادت کرده و متوجه خواهید شد که در زمان جدا کردن پد آن را چگونه بکشید که کمترین درد را ایجاد کند. در زمان استفاده از موم های عدسی پوست شما حتما باید کاملا خشک باشد و هرچه پوست کمتر چرب باشد موها بهتر جدا خواهند شد. شما میتوانید خودتان به تنهایی کار موم انداختن را انجام دهید و تفاوتی ندارد از کدام شمع استفاده کنید یا هر نوع موم دیگری.

برای اینکه در زمان موم انداختن زیاد کثیف کاری نشود میتوانید این کار را در حمام انجام دهید، یا در هر محلی که مینشینید یک حوله پهن کنید.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1601166683.jpg

اگر میخواهید از دستگاه های وکس برای گرم کرن موم استفاده کنید درجه آن را ثابت نگه دارید تا موم شما در طول استفاده به صورت نرم و روان باقی بماند، اما اگر میخواهید از روش هایی مانند آب گرم یا ظرف های ساده موم برای گرم کردن آن استفاده کنید میتوانید کمی بیشتر موم ها را ذوب کنید تا دیرتر سرد شوند و یا اینکه هر چند دقیقه آنها را دوباره گرم کنید تا حالت روان  وکس عدسی  یا هر نوع وکسی از بین نرود. اما نه آنقدر زیاد گرم باشد که پوست شما دچار سوزش شود. اگر شمع ها زیاد سرد باشند سفت خواهند شد و به خوبی موها به آنها نخواهد چسبید.

وکس ذوب شده را میتوانید با انواع کاردک یا چوبک مخصوصی که برای وکس ساخته شده اند بردارید، اگر از این چوبک ها ندارید میتوانید از چوب های بستنی، ته یک قاشق و موارد مشابه استفاده کنید و بعد از پایان اپیلاسیون میتوانید با گرم کردن ته قاشق آن را به راحتی تمیز کنید.

نیاز نیست مقدار زیادی موم ذوب شده را بر روی پوست خود بمالید، هرچه قدر کمتر باشد جدا کردن آن راحتتر است.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1617995424.jpg

اگر میخواهید از پدهای نواری برای جدا کردن موم ها استفاده کنید، در زمانیکه شمع های ذوب شده را روی پوست می مالید دقت کنید که عرض آنها بیشتر از عرض نوار نشود چراکه در صورتیکه عرض آن بیشتر شود و پس از اینکه رول نواری را روی موم گذاشتید تمام قسمت پوست را پوشش ندهد پاک کردن قسمت اضافی کمی دشوار است.

قسمت انتهای پد موم را کمی آزاد بگذارید تا بتوانید با دست آن را گرفته و محکم خلاف جهت رویش موها بکشید. این کار را برای همه قسمت هایی که میخواهید اپیلیدی کنید انجام دهید.

بعد از پایان موم انداخت، چه از موم های عدسی استفاده کنید و یا هرنوع شمع دیگری اگر پوست شما خیلی خشک بود میتوانید از لوسیون های مرطوب کننده و یا روغن های نظیر آن استفاده کنید.

در پایان اگر از دستگاه های وکس استفاده میکنید میتوانید وکس اضافی را درون ظرف آن باقی بگذارید و بعدا مجدد از آن استفاده کنید اما قبل از تکان دادن یا جابجایی آن بگذارید سرد و خنک شود، همچنین در محلی خنک و سرپوشیده بگذارید که موم درون آن گرم و یا آلوده نگردد. اگر از کاردک و رول های یک بار مصرف استفاده کرده اید میتوانید آن را دور بیاندازید.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1611358679.jpg

بیشترین مصرف کنندگان موم عدسی:

  1. سالن های آرایش: در سالن های آرایش مخصوص خانم ها به وفور از این نوع وکس عدسی استفاده میشود.

  2. خانم ها در منزل: خیلی از خانم ها برای اینکه نیاز نباشد به آرایشگا مراجعه کنند و هزینه های زیادی پرداخت نماید خود آنها موم تهیه کرده و در منزل اقدام به موم انداختند میکنند.

  3. ورزشکارها و بدنسازها: ورزشکاها یکی از پرمصرفترین گروه هایی هستند که موهای زائد بدن را به وسیله موم انداختن از بین میبرند.

توجه: بعد از اپیلاسیون با موم پیشنهاد میشود تا چند ساعت دوش نگیرید که پوست شما خشک نشود. همچنین در قسمت های حساس و یا قسمت های ضرب دیده از موم استفاده نکنید.

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت ففقط: 175000 هزارتومان