خرید پستی روغن آرگان اصل Argan Oil | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
روغن آرگان اصل Argan Oil
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 170,000  تومان
خرید پستی

خرید روغن آرگان اصل برای پوست و مو Argan Oil

روغن آرگان یکی از منحصربه فردترین در بین روغن ها و محصول آرایشی برای مو و تمام قسمت های بدن است. روغن آرگان اصل دارای مارک های مختلف بوده و قابل استفاده نه تنها برای موهای سر، بلکه برای موهای قسمت های مختلف و حتی ابروها می باشد. شما با خرید آرگان از خرید روغن های دیگری که مربوط به پوست و مو است بی نیاز خواهید شد.
آیا میدانستید روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است؟
ویتامین E میتواند به افزایش رشد موها کمک کرده و یک آنتی اکسیدان علای برای تقویت و رشد مجدد مو است، آرگان با تغذیه کردن ریشه موها سبب سفت شدن ریشه آن خواهد شد و از ریزش مو جلوگیری خواهد کرد از طرفی پیاز مو را تقویت کرده و به رشد موهای ریز کمک میکند تا موهای پرپشت تری داشته باشید.
دارای مجوز بهداشت ایران به شماره 56/ط/2137

روغن آرگان

این محصول، یک محصول دوکاره عالی با قابلیت تاثیرگذاری هم بر روی پوست و هم بر روی مو می باشد که در زیر به شرح آن خواهیم پرداخت.

تاثیرات روغن آرگان خالص روی پوست قسمت های مختلف بدن:

  1. به تغذیه کامل پوست کمک میکند.

  2. جلوگیری و پیشگیری از ایجاد چروک و افتادگی های پوستی که در نتیجه افزایش سن ایجاد میشود.

  3. بهترین مرطوب کننده و آب رسان برای پوست های خشک.

  4. بهترین ترمیم کننده التهاب های پوست و درمان خشکی های شدید و ترک های پوست و همچنین درمان سوختگی ناشی از لیزر و نور آفتاب.

  5. بهترین متعادل کننده PH و چربی های پوستی بدن.

  6. بهترین محصول ترمیم کننده آثار زخم و اگزما و جوش های صورت.

  7. درمان آسان شوره، خارش و همچنین تنظیم کننده چربی پوست سر.

  8. بهترین محافظ پوست در بربابر تابش اشعه ماورای بنفش و آثار آن.

  9. کم کردن چربی زیاد در پوست های با چربی زیاد که خود منجر به رفع آکنه خواهد شد.

  10. تنظیم منافذ و سلولهای پوست.

  11. بالا بردن توان انعطاف پذیری پوست.

  12. قابل استفاده برای پیشگیری از پارگی ها و لک های پوستی در روی ران و شکم بخصوص در خانم های باردار.

  13. روغن آرگان همچنین برطرف کننده قوی ترک و خشکی لب است.

  14. درمان کننده جوش و نواحی قمز شده پس از اپیلاسیون پوست.

تاثیرات روغن آراگان خالص روی موها:

  1. بهترین تغذیه کننده کامل موها.

  2. آبرسان قوی و مرطوب کننده برای موها.

  3. تقویت مو و کمک به رشد آن.

  4. موهای وز و غیر حالت پذیر را به خوبی نرم و حالت پذیر میکند.

  5. استحکام مو و همچنین حجم آن را افزایش خواهد داد.

  6. انعطاف پذیری مو را افزایش میدهد.

  7. موهایی که در نتیجه رنگ، دکلره و حرارت سشوار آسیب دیده اند را ترمیم خواهد کرد.

  8. مو ها را براق و شفاف خواهد کرد.

  9. مو خوره را رفع کرده و شکنندگی مو را بهبود میبخشد.

  10. ریزش و کاهش موها که کم پشتی مو را به همراه دارد کنترل کرده و از آن جلوگیری میکند.

روغن آرگان اصل

روش پیشنهادی استفاده و مصرف از این روغن آرگان:

قبل از استفاده از روغن آرگان میتوانید برای تست حساسیت آن را بر روی پوست بازی خود تست کنید. پیشنهاد میشود ارگان را شب ها به مدت پنج دقیقه روی پوست تمیز و عاری از مواد آرایشی صورت یا گردن خود ماساژ دهید. این کار ریا میتوان قبل از خواب انجام داد تا مواد روغن بهتر جذب پوست گردد، برخی تولید کننده ها اظهار داشته اند روغن آرگان بسیار ملایم بوده و میتوان از آن برای نواحی دور چشم هم استفاده کرد. این روغن یک لوسیون طبیعی بوده و بعد از حمام میتوانید بدنتان را با آن چرب کنید. اگر هم تمایل داشته باشید میتوانید چند قطره از آن را به لوسیون خود اضافه کرده و از همان لوسینون همیشگیتان استفاده کنید.

برای استفاده در قسمت های زبری و ترک یا خشکی های شدید که حاصل از نور آفتاب یا لیزر است پیشنهاد میشود موضع مورد نظر را روزانه سه بار با آرگان به صورت خیلی ملایم ماساژ دهید.
همانطور که اشاره شد از ارگان برای خارش و خشکی و حتی شوره پوست سر میتوان استفاده کرد، برای درمان این موارد میتوان بیست دقیقه قبل از حمام حدود پنج دقیقه پوست سر را با روغن ماساژ داد و یا هرشب قبل از خواب پوست سر را با این روغن چرب کنید. بعد از اصلاح و اپیلاسیون میتوانید از روغن ارگان برای محل مورد نظر استفاده کنید.

افرادیکه به زیبایی خود اهمیت میدهند معمولا به دنبال یک محصول چندکاره هستند تا بتواند نیاز های خود به خرید اجان متنوع آرایشی را کاهش دهند. جالب است که بدانید روغن آرگان توانسته تمام نیاز های پوست و مو را برطرف کند و با خواص مفید خود بر روی تمام قسمت های مختلف بدن (حتی ناخن ها ) طرفداران زیادی را پیدا کند.
روغن آرگان یک محصول گیاهی است که از مغز میوه درختی به همین نام در کشور مراکش و با تلفظ انگلیسی Argania Spinosa تهیه میشود. درخت آرگان همانند خصوصیات منحصر به فرد آن دارای ویژگی های طبیعی زیادی است، به عنوان مثال در برابر گرم و خشک سالی و شرایط طبیعی بسیار مقاوم است و حتی میوه آن مورد استفاده بزهای کوهی هستند. با توجه به این خصوصیات قطعا روغن میوه آن باید تاثیرات زیادی برای انسان داشته باشد که طبیعتا این گونه است. در نتیجه درخت آرگان دارای خصوصیت دارویی زیادی است و بدین دلیل می باشد که روغن آرگان را از آن تهیه میکنند. این روغن حاوی اسید چرب، ویتامین آ و سی و ای است، همچنین امگا 6 و امگا 9 ، آنتی اکسیدان از خواص مهم آن است. قطعا متوجه شده اید که خواص آن از روغن زیتون هم بسیار بیشتر است.

قیمت روغن آرگان:
برای خرید روغن آرگان قطعا قیمت آن برای همه افراد مهم است و دلیل قیمت متفاوت آن را باید بستگی به مارک آن دانست. اما اینکه کدام مارک بهتر است نمیتوان تمایز چندانی بین آنها قائل شد. چرا که از هر نوع مارکی که باشند درصد خلوص آنها و همچنین حجم بطری روغن و اصل بودن آن بر روی روغن تاثیر گذار است. همچنین اصلات آرگان به کشور مراکش برمیگردد چراکه تنها کشوری بوده که درخت آرگان در آنجا میروید.
از طرفی برخی روغن ها چندان طبیعی نیستند و معمولا بدون مارک و به صورت فله به فروش میرسند. پس پیشنهاد میکنیم همواره اقدام به تهیه روغن های طبیعی و با جعبه مارک دار نمایید. روغن عرضه شده در این فروشگاه دارای دو مارک مختلف و با کیفیت اصل می باشد. که میتوانید اقدام به سفارش هرکدام که تمایل دارید کنید. هردوی این روغن ها اصل هستند و تنها تفاوت مارک آنها است. روغن عرضه شده در این فروشگاه دارای حجم 50ML است.

تشریح کامل خواص روغن آرگان:

رفع شوره سر

به طور مختصر درباره رفع شوره های موی سرد گفته شد، روغن آرگان یک مرطوب کننده طبیعی بوده که حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و همچنین آنتی اکسیدان است در نتیجه شوره سر را به خوبی رفع خواهد کرد. بر خلاف شامپوهایی که برای از بین بردن شوره سر استفاده میشود و حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی هستند، این روغن کاملا طبیعی به خوبی شوره ها را با آبرسانی به پوست سر رفع میکند.

لطیف کننده موها و پوست بعد از حمام

از آرگان میتوان به عنوان یک نرم کننده طبیعی بعد از حمام برای مو و پوست استفاده کرد، با استفاده از آن نه تنها موخوره رفع شده و حالت وزی مو از بین خواهد رفت بلکه ریشه موها تقویت خواهد شد.

تقویت موهای آسیب دیدنه ناشی از حرارت اتو و سشوار و اشعه های نور خورشید

روغن آرگان به افرادی که از سشوار و اتوی مو زیاد استفاده میکنند کمک خواهد کرد تا موهای آنها در برابر حرارت این وسایل گرما زا در امان بماند. البته وسایلی مانند اجاق برقی مسسافرتی مد نطر ما نیست، منظور وسایلی مانند سشوار و اتوی مو است. از طرفی اشعه ماورای بنفش نور خورشید تاثیر زیادی بر روی موها خواهد داشت. این روغن اثرات منفی تابش نور خورشید را دفع کرده و میتوانید مدت بیشتری در معرض تابش نور خورشید بمانید بدون آسیب دیدن به موهایتان.

محافظت از مو در برابر آلودگی های محیط

انواع آلودگی ها مخصوصا در شهرهای بزرگ در هوا وجود دارد و یا حتی آلودگی هایی که در استخرهای شنا وجود دارد که ناشی از مواد محلول در آب برای بهداشت است به موها آسیب میزند. روغن آرگان همانند کرم های ویتامینه که پوست صورت را مقاوم میکند، موها را در برابر این آلودگی ها محافظت کرده و مقاوم تر میکند. میتوانید در زمان شنا و یا بیرون رفتن از خانه از روغن آرگان به موهای خود زده و کمی منتظر بمانید به طور طبیعی خشک شود.

جلوگیری از ریزش مو

در بین خانم ها و آقایان ریزش مو یک مشکل همگانی و گاها ارثی است. وجود روغن آرگان نیز تاثیر زیادی در جلوگیری از ریزش موها دارد و علاوه بر اینکه سبب جلوگیری از ریزش موها خواهد شد چنانچه به طور مداوم استفاده شود رشد موهای جدید را بیشتر خواهد کرد.

روغن آرگان oil

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 170000 هزارتومان