خرید پستی خرید بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
خرید بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 320,000  تومان
خرید پستی

خرید بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس

دستگاه های زیادی از انواع بنداندازهایی که با برق کار میکنند در سالهای اخیر وارد بازار شده است، روش کار این وسیله های برقی تقریبا مشابه به هم بوده و کامک یک تکه نخ و دوشاخک های متحرک آن اقدام به بنداندازی یا همان بند انداختن برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن میکنند. حال همان روش سنتی بندانداختن که با یک نخ و کمک انگشت ها انجام میشد جای خود را به روش های سریع و تمیزتر نوین داده است.
از این بندانداز های برقی برای هر قسمت از بدن خانم ها و آقایان میتوان به راحتی استفاده کرد و خیلی سریع در زمان کوتاهی تمام موهای زائد را ریشه کن کرده و از بین برد.
بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس promax
بهترین مارک بندانداز برقی با پکیج کامل بسته بندی
به همراه نخ، پودر مخصوص و آدابتور اصلی

بندانداز برقی پرومکس

درباره بندانداز پرومکس:
این بندانداز مشابه نمونه های هم رده خود مانند بندانداز برقی براون و فیلیپس دارای یک جعبه تقریبا هرمی شکل است. تمامی مشخصات ظاهری دستگاه و قطعات آن دقیقا مشابه دو مدل فوق بوده و روش کار انها یکسان است. با یک تفاوت کوچک که کیفیت بدنه دستگاه و موتور آن نسبت به دو مارک براون و فیلیپس بسیار ارتقاء یافته است.
درنتیجه طول عمر بیشتری نسبت به بنداندازهای دیگر دارد. چنانچه در بین مارکهای مختلف مردد هستید که کدام مارک را انتخاب نمایید پیشنهاد ما مارک پرومکس است. چراکه از نظر تمامی خصوصیات ظاهری کاملا مشابه به آن مدلها می باشد افزایش کیفیت و راندمان کارایی یک نقطه قوت در این دستگاه نسبت به بنداندازهای دیگر به شمار می آید. روش کار با این دستگاه بسیار ساده است. کافیست مقداری از نخ موجود در بسته را به قسمت های شاخک ها نصب کرده و دستگاه را روشن کنید سپس اقدام به اپیلیدی قسمت های مختلف بدن نمایید. البته ما در ادامه روش صحیح و کامل نخ کردن بندانداز برقی را شرح خواهیم داد.

بهترین مارک بندانداز برقی

کاربردهای بندانداز برقی:

  •  از بین بردن و اپیلیدی موهای قسمت های مختلف صورت مانند چانه ها، بینی، گونه ها و...

  • اصلاح و بندانداخت ابرو در خانم ها و آقایان

  • اپیلیدی دست ها و سینه و پشت

  • اصلاح موهای زائد باسن، مناطق شرمگاهی و...

  • از بین بردن موهای ران ها، ساق پاها

به طور خلاصه میتوان در همه قسمت های بدن به راحتی و بدون نیاز به کمک آرایشگر از این بندانداز استفاده کرد. جالب است بدانید که طرفدار اصلی این دستگاه سالن های آرایشی بانوان می باشد که کار آنها را بسیار سریعتر و ساده کرده است. پس با خرید این وسیله نیاز شما برای مراجعه مرتب به آرایشگاه و اپیلیدی با هزینه های زیاد رفع خواهد شد و مییتوانید در هرزمان که بخواهید در منزل خود اقدام به اپیلیدی قسمت های مختلف بدن کنید.

قیمت فقط: 320000 هزارتومان

                                  

 

خرید دستگاه بندانداز برقی خانگی

روش اصولی بندانداختن با دستگاه برقی:
یکی از مزایای استفاده از روش های جدید بنداندختن این است که در هرزمانی و به راحتی میتوان این کار را شروع کرد و موهای زائد را از بین برد. اما برای اینکه تمام موها را بتوانید راحتتر جدا کنید و پوستی لطیف و شاداب داشته باشید پیشنهاد میکنیم روشی که در ادامه توضیح داده شده است را انجام دهید. البته این یک روش پیشنهادی است.
موهای قسمت های مختلف بدن ممکن است به دلیل ترشحات پوستی دارای چربی های زیادی باشند، پس قبل از بندانداختن اگر یک دوش چند دقیقه ای بگیرید و پس از خشک شدن بدن اقدام به استفاده از بنانداز کنید موهای شما راحتتر از پوست جدا خواهد شد. در زمان استفاده از دستگاه در محلی که میخواهید موها را از بین ببرید دستگاه را به حالت های مختلف بر روی پوست خود بکشید تا تمام موها که در جهت یا حالت های مختلفی رشد داشته اند وارد نخ ها شده و از بدن جدا گردد. هرچه پوست شما کمتر خیس بوده و یا خشک تر باشد موها راحتتر و سریعتر جدا میشوند.
پس از پایان کار میتوانید دوش بگیرید و از پودر مخصوص درون جعبه برای لطیف کردن پوست استفاده کنید. همچنین میتوانید از انواع لوسیون ها برای مروطوب کردن پوست خود بهره ببرید
.

bandandaz barghi

روش نصب نخ بر روی شاخک های بندانداز:

نخ کردن بندانداز بسیار ساده است و معمولا شکل صحیح و روش نخ کردن آن بر روی جعبه دستگاه توضیح داده شده است. برای نخ کرد کافیست مقداری از نخ درون جعبه را بچینید( حدود 30 سانتیمتر) سپس یک سر آن را به دور پیچ سمت چپ بپیچید و امتاد آن را با گذراندن از داخل شاخک سمت چپ به حلقه فنر میانی برسانید. سپس از حلقه فنر عبور داده و به داخل شاخک سمت راست ببرید. از شاخک سمت راست عبور داده و همانند پیچ سمت چپ به دور پیچ سمت راست بپیچید و آن را محکم کنید. دقت نمایید که عبور نخ از درون حلقه ها به معنای پیچاندن دور آنها نیست. فقط کافیست نخ را از دورن آنها عبور دهید.

  • نکته 1 : اگر نخ را خیلی سفت بکشید در زمان روشن کردن دستگاه نخ پاره خواهد شد و اگر خیلی شل باشد کار بندانداختن به خوبی انجام نخواهد شد

  • نکته 2 : از دستگاه بندانداز برقی در قسمت های آسیب دیده پوست مانند روی زخم ها و شکستگی ها استفاده نکنید

  • نکته 3 : نیاز نیست بعد از هربار استفاده نخ بندانداز را تعویض کنید، با هربار نخ کردن دستگاه میتوان تا مدت ها از آن استفاده کرد

انواع بندانداز برقی

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 320000 هزارتومان