خرید پستی سشوار مسافرتی اصل و ارزان با کیفیت عالی | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
سشوار مسافرتی اصل و ارزان با کیفیت عالی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 240,000  تومان
خرید پستی

سشوار مسافرتی اصل و ارزان با کیفیت عالی

سشوار یک وسیله همه گانی بوده که حتی در مسافرت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا سشوارهای موتور سنگین را به راحتی نمیتوان در مسافرت به همراه داشت، سشواری که ما در این فروشگاه با عنوان سشوار مسافرتی عرضه نموده ایم علاوه بر منزل و حتی سالن های آرایش میتوان در مسافرت همراه خود داشته و به راحتی از آن استفاده کرد. این سشوار فوق العاده کم حجم و سبک و با کیفیت عالی و قدرت موتور بالا می باشد.
سشوار مسافرتی بابلیس نیز با موتور 1600 وات واقعی و کیفیت بالا در این فروشگاه به مشتریان عرضه شده است، این سشوار دارای دسته تاشو بوده و در هر مکانی میتوان از آن استفاده کرد.

سشوار مسافرتی بابلیس

شکل ظاهری این سشوار همانند موتور آن فوق العاده بوده و از جلوه ای خوش طرح برخوردار است. کلید روشن و خاموشی دستگاه همانند تمامی سشوارها بر روی دسته آن تعبیه شده است. این سشوار دارای رنگ های مختلفی می باشد که ارسال رنگ به صورت رندوم است.چنانچه میخواهید هدیه ای مناسب برای کسی انتخاب کنید سشوار خانگی و مسافرتی بابلیس یکی از بهترین ها می باشد.
دسته تاشوی این سشوار حمل و نقل آن در مسافرت را بسیار ساده کرده است، به نحویکه کمترین فضا را در چمدان اشغال خواهد کرد. فیلترهای هوای سشوار به شکلی زیبا کار گرفته شده است که جذابیت آن را دو چندان نموده است.

سشوار مسافرتی ارزان

سشوار مسافرتی ارزان با کیفیت عالی
سشوارهای مختلف مسافرتی با کیفیت های متفاوتی وجود دارند، اگر یک محصول با کیفیت عالی نیاز دارید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمتی ارزان نسبت کیفیت آن است.
اگر در منزل نیاز به سوشارهای موتور سنگین دارید که برای مدت زمان طولانی میخواهید از ان استفاده نمایید میتوانید به بخش آرشیو فروشگاه مراجعه کنید و بهترین سشوارها را انتخاب و خرید کنید. اما اگر یک سشوار کوچک مسافرتی و جمع و جور نیاز دارید که علاوه بر قیمت ، کیفیت برای شما مهم است سشوار بابلیس را میتوانید انتخاب کنید.

قیمت فقط: 240000 هزارتومان

                                  

 

خرید سشوار مسافرتی

مشخصات سشوار:

  • نام به انگلیسی: Foldable haor dryer

  • مارک سشوار: ByBaByLissnano

  • مدل سشوار: ST-1030

  • قدرت موتور: 1600W

  • کاربرد: مسافرتی و منزل

بهترین مارک سشوار مسافرتی

شوار دسته تاشو اتاقی و مسافرتی
اغلب طرفداران این سشوار آقایان و یا خانم های جوانی هستند که میخواهد یک سشوار فقط مختص به خودشان داشته باشند و بتوانند در مسافرت ها هم آن را همراه خود ببرند. یکی دیگر از گروه افرادی که از سشوارهای دسته تاشو و مسافرتی به مراتب استفاده میکنند دانشجو ها و هچنین گردشگران و توریست ها هستند.
کیفیت عالی این سشوار نیز شما را تا مدتها از خرید سشوار جدید بی نیاز خواهد کرد.
سشوارها در مارک های مختلفی وجود دارند مانند:سشوار مسافرتی براون، سشوار مسافرتی پرومکس، سشوار مسافرتی فیلیپس و... سشوار مارک بابلیس را باید یکی از پرطرفدارترین برندها دانست که در بین افراد شهرت زیادی دارد.

قیمت فقط: 240000 هزارتومان

                                  

 

سشوار دسته تاشو کوچک

بهترین مارک سشوار مسافرتی:
همانطور که در بالا لیست برخی از مارک های سشوار مسافرتی درج شد باید توضیحاتی نسبت به مارکهای مختلف ارائه نمود. قطعا اگر به دنبال یک سشوار خوب میگردید نباید به دنبال مارک آن باشید چرا که ممکن است یک مارک جدید و نه چندان مشهور سشواری با کیفیت بالا عرضه کند و طرفداران زیادی هم پیدا نمایید.
در زمان خرید سشوارهای مسافرتی یا همان دسته تاشو بهتر است به مواردی نظیر وضعیت ظاهری، قدرت موتور و کیفیت محصول دقت کنید. چراکه حتی مارکهای معروفی مانند بابلیس ممکن است از یک نمونه سشوار مسافرتی در چندین مدل مختلف با قدرت و شکل های متفاوت عرضه نماید.

خرید ارزان سشوار

روش عمومی استفاده از سشوار:
اگر میخواهید موهایتان را با کمک سشوار( چه مسافرتی و چه خانگی) خشک کنید بهتر است از یک برس استفاده کنید. با کمک برس در زمان خشک کردن موها میتوانید به راحتی به موهایتان حالت دهید و سریعتر اینکار انجام خواهد شد که در پایان موهای شما بهتر مرتب شده و حالت مناسبی خواهند گرفت.
اگر نمیخواهید از برس استفاده کنید با انگشت ها هم میتوان موها را بالا و پایین کرده و سشوار را در قسمت های مختلف بچرخانید. اینکار باعث خشک شدن موها خواهد شد ولی حالت خاصی به انها نخواهد داد.
روش های مختلف دیگری مانند استفاده از سشوار در زمان مملو بودن موها به مواد آرایش و روغن ها و... وجود دارد که میتوانید درباره آنها در نت بیشتر جستجو کنید.

سشوار خانگی و مسافرتی اصل

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 240000 هزارتومان