خرید پستی روغن شترمرغ اصل ایرانی - با صابون شترمرغ | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
روغن شترمرغ اصل ایرانی - با صابون شترمرغ
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 155,000  تومان
خرید پستی

روغن شترمرغ اصل ایرانی - با صابون شترمرغ

روغن شترمرغ - اصل
برخی از خاصیتهای روغن شترمرغ برای پوست صورت و بدن یافته های پزشکان و دانشمندان از خواص روغن شترمرغ، باعث شده است تا بجای داروهای شیمیایی استفاده از آن را برای درمان و شفابخشی پیشنهاد کنند. روغن شترمرغ اصل دارای مزایای فراوانی از جمله، شادابی پوست صورت،جوانسازی، خاصیت ضد چروک، درمان لک های صورت و بدن، درمان جوش های صورت و بدن و خاصیت التیام بخشی زخم ها و بخصوص سوختگی ها می باشد.
روغن شتر مرغ جوانه دارای امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 می باشد. روغن شترمرغ عرضه شده در این فروشگاه کاملا طبیعی بوده و دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد. همراه با روغن شترمرغ یک صابون شترمرغ به عنوان اشانتیون برای شما ارسال می گردد.

روغن شترمرغ اصل ایرانی - با صابون شترمرغ

از جمله کاربردها و مصارف روغن شترمرغ علاوه بر زیبایی پوست : سوختگی پوست بر اثر آفتاب، تاول پوستی، خشک شدن پوست و لب، خراش پوست، کوفته شدن ماهیچه ها، درمان روماتیسم و زخم، اگزما پوستی، سوختگی و...
روش استفاده از روغن شترمرغ: موضع مورد نظر را با آب ولرم بشویید و کامل خشک کنید. سپس کمی روغن به محل بزنید و به مدت 3 الی 4 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. روزانه تا دو بار این کار را تکرار کنید.

روغن شترمرغ

تضمین برگشت وجه درصورت عدم رضایت: در صورت خرید روغن شترمرغ، اگر به هر دلیلی از محصول دریافتی رضایت نداشته باشید، وجه پرداختی شما با ارائه فاکتور ارسال شده همراه محصول، بدون کم و کاست و به شماره کارت بانکی که از سوی شما اعلام می شود برگشت داده خواهد شد. ما به شما تضمین می دهیم با مصرف یک شیشه از روغن شترمرغ اصل، پوستی لطیف و چهره ای زیبا و شفاف داشته باشید.

قیمت فقط: 155000 هزارتومان

                                  

 

صابون شترمرغ اصل

خواص روغن شترمرغ اصل: روغن شترمرغ اصل در هوای سرد به حالت جامد و سفید بوده و به حالت کرم درخواهد آمد، و در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) و محیط های گرمتر، به حالت مایع طلایی رنگی در می آید. روغن شترمرغ اصل دارای ویژگی های مهم "شفا بخشی و درمان کنندگی" و"تأثیری جادویی بر شفافیت و زیبایی پوست انسان" است. و همچنین روغن شترمرغ اصل دارای شماره مجوز و آرم وزارت بهداشت ایران می باشد.

مواظب روغن های شترمرغ فاقد مجوز موجود در بازار باشید

نحوه تشخیص روغن شترمرغ اصلی

مزایای روغن شترمرغ: خاصیت روغن شترمرغ بسیار است و به گفته محققان و کارشناسان پوست و زیبایی، مزایای مختلفی را برای روغن شترمرغ می توان نام برد. از قبیل: - خاصیت ضد چروکی و جوانسازی پوست - از بین بردن سیاهی دور چشم و زیر بغل - خاصیت روغن شترمرغ در التیام بخشی زخم ها و بخصوص سوختگی ها - خاصیت روغن شترمرغ برای پوست صورت و شادابی پوست صورت - خاصیت از بین بردن لک های پوست صورت

بخاطر شباهت سلول های شترمرغ به سلول های بدن انسان، و دارا بودن مقادیر فراوانی امگا 3، امگا 6 و امگا 9، همچنین بخاطر فراوانی آنتی اکسیدانها در روغن شترمرغ اصل، و خاصیت شفا بخشی آن، بشر در طول تاریخ از روغن شترمرغ برای مصارف گوناگون پزشکی و آرایشی استفاده می کرده اند.

بهترین روغن شترمرغ

روغن شترمرغ اصل

تهیه شده در مزرعه های بزرگ پرورش شترمرغ جنوب کشور

روغن شترمرغ یک محصول اورگانیک است

کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود. این کرم طبیعی برای همه‎ افراد در تمامی سنین قابل استفاده است

خواص روغن شترمرغ

خواص دارویی کرم و روغن شترمرغ:

tik پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و نیز رفع چین و چروک های پیشین
tik برطرف کننده لکه های ناشی از جوش، آبله و سالک
tik درمان گزیدگی حشرات و آثار آن

tik برطرف کننده سیاهی و پف زیر چشم
tik درمان آثار انواع سوختگی ها

tik درمان آثار انواع زخم ها و بریدگی ها و برطرف کننده اثرات ناشی از بخیه
tik درمان کننده اگزما، پینه دست و پا و از بین برنده قارچ بین انگشتان پا
tik درمان زخم پای افراد دیابتی و همچنین بهبود زخم بستر

tik کمک به رفع تبخال، کبودی، تاول و آفتاب سوختگی
tik از بین برنده کک و مک و رفع خارش های پوستی

tik نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست

tik نرم کننده مو به همراه پیشگیری از ریزش مو و طاسی
tik رفع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن

قیمت فقط: 155000 هزارتومان

                                  

 

روغن شترمرغ ضد جوش

خواص زیبائی روغن شترمرغ

tik کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)
tik قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی و لاغری
tik ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

tik لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)

tik بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع

tik صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

tik رفع سیاهی های نقاط مختلف پوست بدن از جمله زیر بغل، کشاله ران، زانو، زیر چشم و...

روش استفاده از روغن شترمرغ

خواص بهداشتی روغن شترمرغ

tik بهترین روغن برای ماساژ (رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون)
tik حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه
tik محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

tik نرم کننده و مرطوب کننده پوست. عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست
tik تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی

tik بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی
tik حالت دهنده و سفت کننده سینه و جلوگیری از افتادگی سینه و شکم در بانوان (به توصیه متخصصان این امر اگر با ورزش های سبک همراه باشد بسیار اثر بخش خواهد بود)

نمایندگی روغن شترمرغ

روغن شترمرغ + صابون شترمرغ به عنوان هدیه

روغن اصل شترمرغ تضمینی - تهیه شده در مزرع های پرورش استان فارس

دارای مهر و شماره تاییدیه وزارت بهداشت ایران

کرم روغن شترمرغ

روش استفاده از روغن شترمرغ برای پوست صورت: اگر میخواهید از روغن شترمرغ برای پوست صورت خود استفاده کنید، حتما روغن شترمرغ اصل و مورد تایید وزارت بهداشت را تهیه فرمایید.

- قبل از استفاده از روغن شترمرغ، ابتدا باید دست و صورت خود را با آب ولرم و صابون شستشو دهید. در صورتی که برای این کار از صابون شترمرغ استفاده نمایید مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت ولی اگر صابون شترمرغ را در دسترس ندارید بهتر است از صابون های گیاهی استفاده کنید.

- لپس از شستشو، دست و صورت را کامل خشک کنید، چند قطره از روغن شترمرغ اصل و خالص را بر روی کف دست ریخته و به صورت خود بمالید و 5 دقیقه ماساژ دهید. باید اطلاع داشته باشید که روغن شترمرغ اصل به خوبی جذب پوست خواهد شد و با این کار روند کمک به سلولهای پوستی را آغاز میکند.

- کافیست روزی دو مرتبه این کار را تکرار نمایید به شما توصیه می کنیم که بجای استفاده از انواع کرم های مرطوب کننده، از روغن شترمرغ استفاده نمایید. زیرا روغن شترمرغ مرطوب کننده بسیار قوی بوده و علاوه بر خاصیت ضد آفتاب بدن پوست شما را مرطوب نگه خواهد داشت.

- همچنین از روغن شترمرغ می توانید برای درمان دردهای عضلانی و آرتروز هم استفاده نمایید. به این صورت که چند قطره از روغن شترمرغ را بر روی بخش مورد نظر ریخته و چندین دقیقه ماساژ دهید تا روغن بخوبی جذب پوست شود پس از آن آن قسمت را با پارچه گرمی ببندید و گرم نگاه دارید. در صورتی که میخواهید روغن شترمرغ را به صورت کرم دربیاورید، کافیست به مدت بیست دقیقه آن را در یخچال بگذارید.


ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 155000 هزارتومان