خرید پستی خرید موکن و بندانداز دستی فنری - سه فنره | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
خرید موکن و بندانداز دستی فنری - سه فنره
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 52,000  تومان
خرید پستی

خرید موکن و بندانداز دستی فنری - سه فنره

موکن های فنری اخیرا وارد بازار شده اند و توانسته اند در مدت کوتاهی خانم ها را مجذوب خود نمایند. در بین تمام مدل های بندانداز دستی فنری و یا موکن فنری نیز باید مدل سه فنره را یکی از بهترین ها دانست. این مدل از موکن ها علاوه بر سریعتر از بین بردن موها نیز دارای دسته قیچی مانندی است که استفاده از آن را آسان میکند.
از مهمترین مزیت این بنداندازهای دستی این است که حتی موهای ریز را هم میتوان با آنها کند یا اپیلیدی کرد. حتی قسمت های دور از دسترس بدن که کمی اپیلیدی آنها مشکل است را میتوان با کمک موکن فنری نیز موزدایی کرد.

بندانداز دستی

بهترین بندانداز صورت
با توجه به دسته قیچی مانند موکن سه فنره نیز به راحتی میتوان در صورت از آن استفاده کرد و تمامی موهای زائد پوستی را از بین برد، گونه ها، چانه بینی، بین ابرو و تمامی قسمت های صورت و تمامی قسمت های بدن را میتوان با این بندانداز صورت و بدن اصلاح نمود.
بدون نیاز به آرایشگاه و هزینه های اضافه موهای زائد را میتوان از بین برد.
اگر تاکنون روش های دیگر بندانداخن بدن را تست کرده اید و با دشواری آن روش ها آشنا هستید پیشنهاد میکنیم این دستگاه را تست کنید.
علاوه بر خانم ها نیز آقایان میتوا برای تمامی قسمت های مختلف بدن از این دستگاه استفاده کنند. در رنگ های مختلف و ارسال رنگ به صورت رندوم.

موکن دستی سه فنره

مزیت های بندانداز دستی فنری:

  • استفاده آسان و سریع بدون نیاز به کمک دیگران

  • هزینه اندک ولی کارایی بالا

  • قابل شستشو و تمیز کردن آسان

  • بدون نیاز به تعویض نخ یا بند

  • از بین بردن تمام موهای بدن حتی موهای ریز

قیمت فقط: 52000 هزارتومان

                                  

 

موکن فنری

روش استفاده از موکن فنری دستی:
استفاده از این موکن فنری به پیچیدگی کار با دستگاه هایی مانند بندانداز برقی نیست و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. البته اگر قبلا موکن دستی فنری تک فنر را تهیه کرده اید ممکن است کمی روش کار این دو متفاوت باشد. قبل از استفاده بهتر است صورت یا محلی که میخواهید موهای آن را اپیلیدی کنید شسته تا مواد آرایشی آن از بین برود سپس به طور کامل آن را خشک کنید به نحویکه موها خیس نباشد تا به یکدیگر بچسبد.
حال کافیست فنرهای روی موکن را روی پوست در محل مورد نظرتان گذاشت و دسته ها را شبیه قیچی فشار دهید و رها کنید. بعد از اینکار موها به لای فنرها رفته و به راحتی از پوست جدا خواهند شد. کافیست چندمرتبه اینکار را انجام دهید تا موهای یک قسمت از پوست از بین برود و پوستی لطیف و شاداب داشته باشید. اگر از این روش علاقه ندارید میتوانید با روش های موم انداختن مانند استفاده از دستگاه شمع استفاده کنید.

خرید موکن دستی ارزان

بندانداز دستی خوبه یا بند انداز برقی؟
ممکن است برخی از خانم ها و یا حتی آقایان این سوال را داشته باشند که بندانداز دستی خوب است یا بندانداز برقی؟ قطعا هرکدام از این دستگاه ها مزایا و معایب خود را دارند به عنوان مثال مزایای بندانداز برقی استفاده آسان تر از مدل دستی است ولی معایب نظیر سختی تمیز کردن، پارگی نخ و... را دارد. اما بندانداز دستی دارای مزیتی نظیر استفاده آسان بوده که حتی در صورت قطعی برق به راحتی میتوان حتی در حمام از ان استفاده کرد ولی از عیب های آن باید به وقت گیر بودن نسبت به مدل برقی اشاره کرد. البته برخی کرم های موبر مانند کرم موبر باله آ نیز دارای مبحثی جداگانه از این موکن ها می باشند.

بندانداز دستی

به این بنداندازهای دستی که به شکل فنر می باشد موکن فنری گفته میشود به دلیل اینکه در آن از نخ استفاده نشده است اما بر اساس کاربردهای دستگاه که شبیه به بندانداخت سنتی می باشد بندانداز فنری هم گفته می شد. این دستگاه از قطعاتی ساده تشکیل شده که فقط شامل فنر و دسته پلاستیکی است پس هیچ گونه خرابی در استفاده های طولانی مدت نخواهد داشت فقط کافیست بعد از چندبار استفاده کمی آن را تمیز کنید. در زمان شستن فنرها بهتر است دسته آن را فشاردهید تا فنرها از هم باز شود و بهتر بتوان آن را شسته و تمیز کرد.
دقت نمایید که این موکن فنری دارای مارک های مختلف می باشد که با توجه به قیمت روز بازار و کیفیت محصول از مارک های مختلف بهترین نوع را برای شما ارسال خواهیم کرد. پس صرفا ما در این فروشگاه فقط یک برند خاص را عرضه نخواهیم کرد و کیفیت و قیمت نیز در اولویت می باشد.

موکن دستی ارزان

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 52000 هزارتومان