خرید پستی خشاب موم خشابی- در مارک های مختلف | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
خشاب موم خشابی- در مارک های مختلف
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 54,000  تومان
خرید پستی
New Page 1

خرید موم خشابی در مارکهای مختلف - خشاب اپیلاسیون

موم هایی که در قالب خشاب با سرهای غلطکی ساخته شده اند کار موم انداختن بدن را بسیار و سریع کرده اند، این موم ها مخصوص بوده و برای استفاده نیاز به دستگاه مخصوص به خود با عنوان دستگاه شمع و موم خشابی دارند که میتوانید اگر تاکنون آن را تهیه نکرده اید از بخش لوازم آرایشی اقدام به تهیه آن کنید. این موم ها در مارک های مخلتف بوده و رایحه های متفاوتی دارد. دقت نمایید که محصول ارسالی این فروشگاه ارسال مارک و رایحه را به صورت کاملا رندوم انجام می شود و همچنین قیمت فروش این محصول با قیمت درج شده روی کالا متفاوت است. این موم ها نیز همگی ایرانی بوده و یا حتما دارای لیبل بهداشت ایران می باشد.
پیشنهاد میکنیم اگر دستگاه موم را تهیه نکرده اید همراه با همین موم داستگاه را هم خریداری نمایید، این خشاب موم ها در همه دستگاه های موم خشابی با مارک های متفاوت قابل استفاده هستد و علاوه بر منزل در سالن های آرایشی هم برای خانم ها و هم آقایان استفاده میگردد..

خرید موم خشابی

موم خشابی یا خشاب اپیلاسیون
اگر قبلا از این موم ها استفاده کرده اید که با روش کاربرد آنها آشنا هستنید، این خشاب موم ها قابل شارژ نیستند و فقط میتوان از موم درون آنها استفاده کرد.
 البته درب قلتکی آنها با کمی تقلا باز خواهد شد که میتوان در آن موم ریخت اما این کار کمی دشوار است و ممکن است درب قلتکی گاها به بدنه چسبیده باشد. ما تضمینی در قابل شارژ بودن خشاب ها نخواهیم داشت. رایحه های مختلفی که این موم های خشابی دارند شامل موم عسل، آلوه را، موز و... می باشند. بدنه پلاستیکی آنها به نحوی بوده که وقتی موم را درون دستگاه قرار میدهید فقط موم موجود در آن ذوب میگردد ولی پلاستیک آن ذوب نخواهد شد. در زمان استفاده دقت نمایید که موم زیاد داغ نگردد که موجب سوزش سطحی پوست گردد.

خشاب خالی اپیلاسیون

روش استفاده از خشاب موم:
ابتدا موم را درون دستگاه خشابی قرار دهید و سپس برق دستگاه را متصل نمایید و منتظر بمانید تا موم ذوب شود، پس از ذوب شدن غلطک تعبیه شده روی ظرف موم را بر روی پوست در جهت رویش مو قرار دهید و به سمت جهت رویش موها بکشید. حدود پنج تا ده سانت و یا بیشتر میتوانید موم ها را روی موهای خود بکشید. پد مخصوصی که برای موم انداختن استفاده میشود و به شکل نواری است را روی موم قرار دهید وه کمی با انگشت ها و یا کف دست مالش دهید تا تمامی مو های بدن به موم زیر آن آغشته شود. سپس در جهت عکس رویش موها به یکباره آن را جدا کنید. هرچه سریعتر این کار را انجام دهید موها بهتر جدا خواهند شد.
این کار دقیقا شبیه به استفاده از موم های سطلی و معمولی بوده ولی تنها تفاوت آن استفاده راحتتر و سریعتر از موم های خشابی غلطکی است.

قیمت فقط: 54000 هزارتومان

                                  

 

خرید موم خشابی

زمان گرم شدن خشاب موم خشابی
قطعا اگر تاکنون از دستگاه های خشابی موم برای اپیلاسیون استفاده نکرده اید بعد از خرید این سوال برای شما مطرح میشود که چقدر زمان میبرد تا موم خشاب گرم و قابل استفاده گردد. در پاسخ باید گفت زمان آن به دلیل اینکه میزان دمای اولیه موم در فصل های متفاوت و یا محل نگهداری مختلف است دقیق نمیتوان زمان خاصی را مطرح کرد. اما معمولا بعد از اینکه موم را در دستگاه گذاشتید و دستگاه را روشن کردید حدود ده دقیقه طول میکشد تا موم به صورت کامل ذوب گردد.

همانطور که گفتیم دقت کنید که موم زیاد گرم نباشد و سپس غلطک را بر روی پوست خود بکشید. اگر متوجه شدید که موم خیلی گرم شده است دستگاه را خاموش کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا موم کمی سرد شود و سپس استفاده کنید. همچنین اگر موم به سختی از غلتک خارج می شد به دلیل این است که به اندازه کافی گرم و ذوب نشده است که باید مدت بیشتری دستگاه موم را روشن نگه دارید.

موم خشاب

همانطور که ذکر شد موم خشابی قابل استفاده در انواع دستگاه های موم گرم کن خشابی بوده و میتوان به راحتی در آنها استفاده شود. اما اگر شما دستگاه شمع قابلمه ای دارید باید از موم های سطلی یا موم های سکه ای برای استفاده در آنها تهیه کنید.
بهترین مارک موم خشابی کدام است؟

موم های خشابی در مارک های مختلفی وجود دارند و اکثرا نیز ساخت ایران می باشد، این موم ها با رایحه های مختلفی به بازار عرضه شده اند و فروش این موم ها در این فروشگاه نیز در مارک های مختلف است که ارسال بر اساس مارک و رایحه کاملا رندوم انجام میگردد. این موم ها معمولا کیفیت عالی و مشابهی دارند به دلیل اینکه معمولا همه آنها زیر نظر وزارت بهداشت ایران و تاییدیه هستند.

موم خشاب بدون دستگاه

کاربردهای موم خشابی:
بر اساس مدل کارکرد دستگاه و مزایای فراوانی که استفاده از موم های خشابی برای افراد مختلف و مخصوصا خانم ها دارد از این دستگاه شمع خشابی نیز در اکثر سالن های آرایش استفاده میشود مخصوصا سالن هایی که کار اپیلیدی کل بدن را انجام می دهند به دلیل سهولت و سریعتر بودن کار با این دستگاه از این وسیله استفاده میکنند.
خانم ها نیز در منزل خود به راحتی و بدون نیاز به کمک دیگران از دستگاه موم خشابی برای اپیلیدی و از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن استفاده میکنند و دیگر نیازی به هزینه برای سالن آرایش ندارند.

قیمت فقط: 54000 هزارتومان

                                  

 

خشاب موم اصل

حلال موم خشابی:
برخی از خانم ها اظهار میکنند که گاها بعد از استفاده از موم نیز، مقداری موم به پوست آنها چسبیده و جدا کردن آن مشکل است به همین دلیل به دنبال حلال موم خشابی میگردند تا آن را پاک کنند.
در واقع باید گفت دلیل اینکه موم ها به خوبی از پوست جدا نمیشوند این بوده که در زمانیکه پد مخصوص را بر روی پوست گذاشته اید به خوبی آن را ماساژ نداده اید که موم ها به طور کامل به آن بچسبند و در زمان جدا کردن به همراه موها جدا شوند. و یا ممکن است در قسمتی که دارای موهای خیلی ریز می باشد اقدام به اپیلیدی با موم کرده اید، قطعا اطلاع دارید که اپیلیدی با کمک هر نوع مومی در قسمت هایی که موهای ریز دارند امکان پذیر نیست و باید از دستگاه بندانداز و یا موکن دستی فنری برای آن قسمت ها استفاده کنید. اما اگر بعد از استفاده مقداری موم به هر شکل روی پوست شما باقی ماند میتوانید کمی پد مخصوص را روی آن گذاشته و به طور کامل ماساژ دهید و سپس پد را جدا کنید. اگر باز هم بقایای آن باقی ماند پیشنهاد میکنیم کمی یخ بر روی آن بمالید تا موم باقی مانده سفت شده و به راحتی بتوانید آن را جدا کنید و چسبندگی موم خشابی را از بین ببرید. اگر با روش دیگری در این زمینه آشنا هستید لطفا در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

موم خشابی بهترین

خرید اینترنتی موم خشابی
برای خرید اینترنتی خشاب دستگاه موم خشابی نیز میتوانید بر روی کلید افزودن به سبد خرید کلیک کنید و تعداد موم مورد نیاز خود را مشخص نماید و اقدام به خرید آن کنید.موم های خشابی در مارک ها و رایحه های مختلف بوده و ارسال به صورت رندوم می باشد.

 این موم ها قابل استفاده در دستگاه موم خشابی هستند و برای استفاده باید دستگاه موم گرم کن خشابی را قبلا تهیه کرده باشید، اگر تاکنون این دستگاه را تهیه نکرده اید از بخش آرشیو فروشگاه میتوانید اقدام به خرید آن نمایید.

بهترین موم خشاب

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

قیمت فقط: 54000 هزارتومان