خرید پستی عینک مخصوص رانندگی در شب - دید در شب | فروشگاه اینترنتی ارزان کالا
عینک مخصوص رانندگی در شب - دید در شب
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 175,000  تومان
خرید پستی

عینک مخصوص رانندگی در شب - دید در شب

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که شبها رانندگی میکنید قطعا با نورهای مزاحم آشنا هستید، مخصوصا نور چراغ خودروهایی که از روبرو در حال حرکت به سمت شما هستند. خوشبختانه برای این نورهای مزاحم عینک های مخصوصی برای رانندگی در شب ساخته شده که دید را راحتر کند.
عینک رانندگی مخصوص در شب با کیفیت عالی و قابل استفاده خانم ها، این عینک مخصوص نیز رانندگی در زمان تاریکی را برای شما با حذف نورهای اضافی محیط آسان خواهد کرد.

عینک رانندگی در شب

ما قبلا به معرفی محصول عینک دید در شب اچ دی ویژن نیز پرداخته ایم که مخصوص رانندگی در شب بوده و رانندگی را راحت میکند. حال این عینک جدید از زیبایی ظاهری فریم بهتری برخوردار بوده و همچنین کیفیت بالاتری با وضوح بهتر را به نمایش خواهد گذاشت.
این عینک دید در شب هنگام رانندگی علاوه بر محیط های شهری نیز مخصوصا زمانی بسیار مناسب خواهد بود که در جاده های بین شهری و یا در هنگام مسافرت در شب ها رانندگی میکنید. لنز های زردرنگ مخصوص آن نیز نورهای مزاحم سایر ماشین ها را کاهش می دهد و دید بهتری ایجاد خواهد شد. اگر میخواهید برای رانندگی در روز استفاده کنید میتوانید از هرمدل از عینک آفتابی زنانه و یا عینک آفتابی مردانه موجود در سایت استفاده کنید.

عینک رانندگی در شب

متعلقاتی که به همراه عینک رانندگی در شب برای مشتریان عزیز ارسال می گردد شامل خود عینک، کیف مخصوص و دستمال برای تمیز کردن لنزها می باشد.

پیشنهاد میشود بعد از رانندگی های شبانه عینک را در کیف خود قرار دهید تا از خط و خش افتادن بر روی لنز ان جلوگیری شود.

همچنین در صورت نیاز به تمیز کردن عدسی ها فقط از دستمال مخصوص عینک استفاده گردد چراکه دستمال کاغذی باعث ایجاد خراش های ریز خواهد شد.

قیمت فقط: 175000 هزارتومان

                                  

 

خرید عینک رانندگی شب

اگر تاکنون از اینگونه عینک ها استفاده نکرده اید و بار اول میخواهید از آن استفاده کنید، دقت کنید که ممکن است حتی نورهای ضعیف وسایل نقلیه ای مانند موتور یا دوچرخه ممکن است به میزان زیادی کاهش پیدا کند پس در زمان استفاده از آن به این مورد دقت کنید.
در جاده های بین شهری معمولا خودروها با نور بالا حرکت میکنند که باعث میشود نورهای ضعیف تر کمتر قابل تشخیص باشند پس حتما این نکته را در زمان استفاده به آن توجه داشته باشید.

عینک دید در شب

خرید عینک آفتابی مخصوص رانندگی در شب
با اینکه این عینک در گروه عینک های آفتابی قرار میگیرد باید گفت شاید فقط استایل این عینک دید در شب شبیه به عینک های آفتابی باشد ولی دارای کاربردهای کاملا متضادی می باشد چرا که خصوصیات آن با عینک های مخصوص روز متفاوت است.
جنس بدنه این عینک از پلاستیک مخصوص بوده و میتوان گفت تقریبا همه افراد با هر سایز صورتی میتوانند از آن در زمان رانندگی در شب استفاده کنند.
سوال اینجاست آیا واقعا این عینک برای رانندگی در شب موثر است و یا اینکه چگونه سبب افزایش دید خواهد شد؟ در ادامه پاسخ این مطلب درج شده است که نشان دهنده حذف نورهای مزاحم در حین رانندگی می باشد.

عینک مخصوص رانندگی اسپورت

روش کار عینک مخصوص رانندگی هنگام شب:
نورهایی که همواره در اطراف ما هستند دارای طیف های مختلف و گسترده می باشند، طیف هایی شامل امواج و تشعشعات قرمز، آبی و...
حال اینکه این عینک با لنزهای زردرنگ خود به گونه ای عمل کرده که طیف خاصی از نورها را که برای چشم مضر بوده و سبب کاهش دید میشود از بین برده و رانندگی را آسان تر میکند. حتی رانندگان وسایل نقلیه سنگین، موتورسوارها و دوچرخه سوارها هم معمولا از این عینک برای رانندگی شبانه استفاده میکنند.
اگر در دراز مدت میخواهید در شب رانندگی کنید طبق اصول رانندگی پیشنهاد میشود بعد از چندساعت حتما استراحت کوتاهی داشته باشد و سپس به رانندگی خود ادامه دهید. نورهای مزاحم در زمان شب باعث خواهد شد دید کامل از بین برود، به همین دلیل نیز چنین عینک های برای رانندگی در شب ساخته شده است.

فروش عینک رانندگی

قیمت فقط: 175000 هزارتومان